Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sassy4barrel schreef:Ik zag het op Facebook en AD voorbij komen! Wat een top prestatie !! Gefeliciteerd!
Vraag ; hoe krijg je een passend paard toegewezen op het WK ? Huur of leen je die of worden die geloot per land of?
tienus63 schreef:Een hele knappe prestatie! Op een vreemd paard, wauw.
Dan heb je naast je skills om te schieten, ook horsemanship!
Gefeliciteerd!!!
Hoe doe je het eigenlijk als normale schutter, de wat bekendere variant zeg maar?
Rauka schreef:Wat een prestatie, gefeliciteerd!! ziet er super stoer uit. Was dit in de USA? Ben je daar met je eigen paard heen gegaan? Hoe werkt zoiets?
Sassy4barrel schreef:En nog een vraagje ; Chili is een Quarter Horse ? Hoe is hij getraind? En door wie ? Doet hij alleen boogschieten of ook nog andere sporten ?
HbarcherSiem schreef:tienus63 schreef:Een hele knappe prestatie! Op een vreemd paard, wauw.
Dan heb je naast je skills om te schieten, ook horsemanship!
Gefeliciteerd!!!
Hoe doe je het eigenlijk als normale schutter, de wat bekendere variant zeg maar?
Wat bedoel je? Ik schiet met een ruiterboog, dus niet met een Olympic recurve boog. Wat ik doe is instinctive archery, niet te vergelijken met het meer statische schieten van andere disciplines. Maar op zich kan ik goed boogschieten