TheSJA schreef:Oehlala schreef:Ik mis vooral het professionele stuk in dit hele verhaal. Zo te lezen is de grens voor ruiters vrij laag (evenals voor de paarden). In het voorbeeld voor 6000€ ‘winst’ voor de fokker terwijl je alle risico draagt, geef ik liever iets meer uit zodat het paard echt professioneel getraind wordt.
Dit concept lijkt erg op bestaande iniatieven zoals fokker zoekt ruiter.
17) In het voorbeeld voor 6000€ ‘winst’ voor de fokker terwijl je alle risico draagt, geef ik liever iets meer uit zodat het paard echt professioneel getraind wordt.
a) Beter lezen in het vervolg want in het aangehaalde voorbeeld krijgt de eigenaar/fokker geen €6.000 maar €26.000. Het basisbedrag plus het deel dat boven dat basisbedrag wordt betaald.
En bij deze ben jij toch echt fout. Die 20.000 is er al, dat is namelikl de prijs die de fokker sowieso kon krijgen.
De added winst die jouw bedrijf dan zou geven is 6000 voor al die risico's+ paard een jaar langer aanhoude, lijkt me geen goede diel , dus nee jij beter lezen ben ik bang.
. Voeg daar ervaringen op meerdere paarden aan toe en ik denk dat je best leuke talenten kunt kweken waar het nu misschien nog niet zo makkelijk zichtbaar is omdat ze misschien een wat minder paard hebben.