Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
c_alsemgeest schreef:Als je iets verder wil rijden... hier in de regio is veel goed te doen.
Meijendeal, ockenburg en uithof/madestein zijn iets natter, maar goed te doen nog. Meijendeal en het duinen deel van ockenburg zijn echt grotendeels droog.
Vlaardingen heeft ook goede stukken, maar als je een lange rit wil maken moet je wel door de koeien of kom je wat nattere stukken tegen.
boedjang schreef:Hafrocky: ik heb een vriendin en bij haar stal kon in trailer neerzetten, was naast pannenland. En de route tja die volg ik dan gewoon achter haar aan.
Ik heb zelf route kaartjes van kennemer duin, daar staat ook stuk waterleidingduinen op. Ik ben toch meer van fysieke kaarten. Enige nadeel waterleidingduin is. Online dagkaart bestellen en ruiter bewijs hebben.
hafrocky schreef:boedjang schreef:Dan zou ik zeker eens kiezen voor Amsterdamse Waterleidingduinen, weet niet of je die al eens gedaan hebt, echt heel prachtig gebied
Heb je ook een tip waar te parkeren met de trailer en welk rondje je dan kan rijden?