Welke app om je buitenritten te tracken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 00:07

Esther_r20 schreef:
Ja lastig he. Niemand die echt het gouden ei heeft.

Ik heb ook een garmin horloge maar inderdaad geen paardrijfunctie.

Mijn man gebruikt strava voor MTB zal eens kijken bij zijn statistieken of dat iets kan zijn.

@celibi dat is het inderdaad. Voor 50 zou ik het nog overwegen maar 100 is toch echt te gek...

@dierenfan. Delen van een account zou nog een optie zijn. Hier ga ik eens naar kijken

Ik gebruik m’n Equilab account, de betaalde versie op 2 telefoons dus volgens mij moet delen kunnen.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 00:41

Ik lees even mee. Ik mag het graag mijn routes tracken, maar na het verdwijnen van Endomondo heb ik nooit een goede vervanger gevonden.

Ik vind het zó jammer dat die app weg is.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 06:56

Ik gebruik relive, heb dit jaar voor 10 euro extra functies. Stap/draf/galop meet ie niet.

Happie horse is Engels en doet het wel, maar klopt hij mij vaak niet. Ik doe niet aan de helft van de rit galoperen. Maar dat is misschien al een jaar terug dat ik die geprobeerd heb, wie weet is de app verbeterd.

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 08:49

Ik volg ook even. Voorheen altijd tevreden over Equilab maar er komt steeds meer achter de paywall. Echt zonde want de app werkte voorheen zo fijn! Vind de prijzen echt te duur voor een abbo. Dat is mijn wekelijkse buitenrit niet waard ;(

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 20:17

Uppp equilab via code April50 kun je een jaar voor 42,50 nemen. Dacht ik deel de tip even.

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 20:29

Ik heb een Samsung fit3 smartwatch die heel fijn mijn ritten bijhoud (met de optie paardrijden). Endomundo is idd nogsteeds een groot gemis! Onwijs veel gebruik van gemaakt toen het nog bestond.

Mijn Samsung volgt wel heel goed mijn routes ondanks geen bereik in het bos hier. Ook gemiddelde snelheid per km, per 5km en de volledige rit. Max snelheid en mijn hartslag etc
Afbeelding

Gigixponys

Re: Welke app om je buitenritten te tracken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 20:51

Ik heb wel equilab premium. Gekocht toen het achter de betaalmuur ging voor ca. 30 euro.
Vind dit nog steeds de beste app.

Heb ook happie horse getest (op de fiets wel, want pony was toen op stalrust) en het kwam wel goed overeen met de equilab van de vriendin die wel op haar paard zat. Maar deze is voortaan ook betalend als je wil tracken! En die lay out stoorde ik me ook mateloos aan..
Afbeelding

Ridely is ook een optie, maar vond ik te basic.
Afbeelding

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 21:06

Ik gebruik AllTrails, die heeft geen paardenoptie, maar wat ik wil is dat de app de kilometers en snelheid bijhoudt en dat ik een goede kaart heb.

Ik gebruik hem ook bij hardlopen, wat ik zeker in gebieden waar ik niet eerder ben geweest fijn vindt. Er staan al bestaande routes in die je kunt downloaden, of je tekent zelf een route in waarna je die kunt volgen.
Ik heb de betaalde optie gekozen voor E30,-/jaar

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 21:35

Ik mis Endomondo ook... gebruik ik wel altijd de gratis versie van Equilab, want ik vind het gewoon leuk om een klein verhaaltje erbij te zetten en een foto.
Jammer idd dat hij de snelheden niet meer aangeeft!

Wat me wel irriteert is die melding of je je rit wil opslaan als trail. nee dat wil ik niet. maar de volgende keer als je weer op een rit klikt, krijg je hem weer. Wil je dit opslaan als trail?
NEE! en weer en weer... Ik heb al gezocht of ik dat ergens uit kan schakelen maar ... helaas. Afbeelding

Iemand misschien een idee hoe ik dat uitzet? Ik rij bijna alleen rondjes rond stal, en die zijn echt niet interessant genoeg voor anderen haha

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 04:45

Dabo schreef:
Ik mis Endomondo ook... gebruik ik wel altijd de gratis versie van Equilab, want ik vind het gewoon leuk om een klein verhaaltje erbij te zetten en een foto.
Jammer idd dat hij de snelheden niet meer aangeeft!

Wat me wel irriteert is die melding of je je rit wil opslaan als trail. nee dat wil ik niet. maar de volgende keer als je weer op een rit klikt, krijg je hem weer. Wil je dit opslaan als trail?
NEE! en weer en weer... Ik heb al gezocht of ik dat ergens uit kan schakelen maar ... helaas. [ Afbeelding ]

Iemand misschien een idee hoe ik dat uitzet? Ik rij bijna alleen rondjes rond stal, en die zijn echt niet interessant genoeg voor anderen haha

Tja rit beëindigen? Ja, opslaan? Ja, opslaan als trail? Nee

Gewoon 3x drukken en klaar. Voor mij behoort het gewoon bij het standaard riedeltje. Vind ik de vraag overbodig? Absoluut maar mezelf er aan storen? Nee er zijn helaas ergere dingen ;)
Ik vermoed dat die optie toch vaak gebruikt wordt gezien het er standaard in staat

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-25 10:14

dierenfan schreef:
Uppp equilab via code April50 kun je een jaar voor 42,50 nemen. Dacht ik deel de tip even.

Bedankt! Hier ga ik gebruik van maken! Scheelt een hoop geld.
En een andere fijne app nog noet gevonden helaas...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 21:33

dierenfan schreef:

Tja rit beëindigen? Ja, opslaan? Ja, opslaan als trail? Nee

Gewoon 3x drukken en klaar. Voor mij behoort het gewoon bij het standaard riedeltje. Vind ik de vraag overbodig? Absoluut maar mezelf er aan storen? Nee er zijn helaas ergere dingen ;)
Ik vermoed dat die optie toch vaak gebruikt wordt gezien het er standaard in staat[/quote]
Je hebt gelijk hoor, maar ik kijk nog wel eens terug, of wijzig nog wat, en dan weer komt die melding... :\

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 21:40

Ik gebruik sports tracker en vind dat wel een fijn alternatief voor endomondo

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 22:14

Ik rij tegenwoordig altijd op de polar app. Zeker als ik hem rij op mijn Polar watch en je de snelheidszones mooi aanpast aan je pony kun je de training later heel mooi terug zien. Op dit moment rij ik even niet met mijn hartslagmeter anders staan die gegevens er ook bij. Je kunt er ook een verslagje bij zetten, helaas geen naam paard, dus om het verschil tussen mijn beide pony‘s terug te zien is Mellow sport paardrijden en Fred sport fietsen. Beide met hun eigen zone instellingen.

Afbeelding

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 07:21

Hier ook gewoon via mijn Garmin horloge. Dan verbruikt mijn telefoon niet zoveel stroom onderweg.