Misschien gaat de vertaling gewoon verkeerd en bedoelt TS iets anders dan privé woning.
SjonnieZ
Geplaatst: 31-07-24 18:31
PaulSimonFan schreef:
Een shire gaat niet passen iig!
Ligt aan de hoogte en breedte van je deur… kasteeldeur lukt prima
PaulSimonFan
Geplaatst: 31-07-24 18:48
SjonnieZ schreef:
PaulSimonFan schreef:
Een shire gaat niet passen iig!
Ligt aan de hoogte en breedte van je deur… kasteeldeur lukt prima
Maar in mijn bed past niet (1persoons ). Mijne kan ook niet de trap op
jiehaaa
Geplaatst: 31-07-24 18:55
Suzanne F. schreef:
Misschien gaat de vertaling gewoon verkeerd en bedoelt TS iets anders dan privé woning.
Voor een hotel raad ik ook een matras aan.
Knolselder
Geplaatst: 31-07-24 19:08
parker schreef:
Welk paardenras kan in een privéwoning worden gebracht?
Hallo Parker,
Ik vermoed dat je bedoelt welk paardenras je het makkelijkste aan een privé woning kan houden?
Ik denk dat bijna elk paardenras wel kan, indien je over voldoende ruimte bezit om een paard en een extra soortgenoot weidegang en stalling te bieden.
@andere bokkers: ik vind jullie wel erg naar reageren. Beetje begrip/inlevingsvermogen mag wel ipv iemand compleet belachelijk te maken. Het is inmiddels wel duidelijk dat deze persoon geen Nederlands als moedertaal heeft. Het is een kleine moeite om mee te denken. Ik zie deze persoon echter wél moeite doen om zijn vraag in het Nederlands te stellen. Geef iemand een kans zeg.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 31-07-24 19:10
Suzanne F. schreef:
ik verwacht iets met aan huis. Maar daar is toch niks zinnigs over te zeggen? Op het balkon, tuin van 10 x 10 of wei van 100 x 100