[WN] Midsummer Classic Show WRAN C-Show

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

alpenquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:06

Heb met konningedag voor het eerst bij jullie gereden en dat is me zeer goed bevallen, Goede locatie, organisatie en pittige trail-proeven! Alleen daarom al is het de moeite waard om de afsluitdijk over te steken! Heel veel gezien en geleerd. ik kom 3 juli!

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 10:52

vind het harstikke leuk dat er voor beginners ook een trophy is OK dan!
en zeker een mooi eerbetoon

en ach je kan niet alle onderdelen doen he Knipoog

ik doe mee aan de beginners reining en aan de trophy

ben met konningendag ook geweest en het is goed georginaseert
en erg fijn om te rijden en natuurlijk niet te vergeten gezellig !

toen ging het niet zo goed in de fool'm school'm hopen dat het dit keer beter gaat met rijden Haha!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 20:02

Wij zijn met Koninginnedag ook geweest, was super georganiseerd. Een fijne plek om een wedstrijd te rijden, en we zijn er 3 juli dus ook weer bij!
Heb er zin in

(ik hoop alleen dat de starttijden een dag van tevoren bekend zijn, maar daar ga ik over bellen Haha! )

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:49

Nog effekes offtopic, en niet om te slijmen; ik denk dat mensen met van die "onaardige" reacties zelf eens een wedstrijd moeten organiseren die zo proffesioneel is opgezet als deze. Dan piepen ze wel anders. Hulde voor de organisatie! Knipoog

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 16:38

bubbels schreef:
Nog effekes offtopic, en niet om te slijmen; ik denk dat mensen met van die "onaardige" reacties zelf eens een wedstrijd moeten organiseren die zo proffesioneel is opgezet als deze. Dan piepen ze wel anders. Hulde voor de organisatie! Knipoog

Dank U

BEn een tijdje van internet afgesloten geweest! Ben er weetr en de gene die om een formulier gevraagd hebben. Ben bezig met mailen

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 18:03

Cer schreef:
(ik hoop alleen dat de starttijden een dag van tevoren bekend zijn, maar daar ga ik over bellen Haha! )

Toch niet naar mij he? Schijnheilig

Maar nu even serieus: Er was vraag naar Jeugd onderdelen en de apartere onderdelen! Maar ik heb nog maar 1 Jeugd inschrijving en meer niet! Ik wacht nog wel tot zaterdag af! Maar het is toch een beetje triest dat als je het eens een keer uitschrijft dat er bijna geen respons op af komt!. Ik vind het toch erg jammer!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 21:12

Chantalleke schreef:
Toch niet naar mij he? Schijnheilig
:D wat dacht je!
Tot volgende week alvast he! haha

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 21:16

roel zijn inschrijvingen komen er aan.

hij doet met spooky de jeugd pleasure , trail ,horsemanship en reining mee
met solanos ook de jeugd reining
met solanos de open reining
met solanos de versatile
met billy de fool'm school, m
en met billy de open reining.

als er door te weining inschrijvingen geen jeugd gestart word, dan rijdt hij met spooky de open onderdelen mee.

groetjes Jos

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 21:27

Ik heb je ook al gepbt maar de inschrijvingen van ons zijn ook bijna onderweg.
Mijn zusje start dan jeugd pleasure ( en waarschijnlijk nog open pleasure)
En ik ga dan de jeugd reining starten...... hopelijk komen er toch deze week nog wat inschrijfformulieren binnen.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 16:49

Jeugd heb ik nu nog 1 inschrijving van bij Haha!

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:20

Huilen helaas geen jeugd meer en dan moet ik tegen pablo starten Schijnheilig

ikstart zaterdagde amateur onderdelen
plaesure trail en horsemanship

en zondag start ik open
junior trail
junior pleasure een open horsemanship

heb er zin in
groetjes tanja

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:31

is er al bekend of de jeugdonderdelen door zullen gaan?

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:53

Ik start in de beginners reining Haha!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:56

Azhari schreef:
is er al bekend of de jeugdonderdelen door zullen gaan?
ik denk het wel
bij mij vandaan starten er al 3

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:59

Dan ga ik er gewoon maar even vanuit dat het zo is. Dan kan ik mooi mijn freestyle even in de "doos" houden voor een volgende wedstrijd.

saxtrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:47

amateure is toch op zondag of niet????

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:38

nee de amateur en de beginners zijn op zaterdag en de open en de jeugd op zondag ( behalve de open reining). Dit stond tenminste op het bijgevoegde formulier met het programma.
Correct me if I'm wrong!!!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 19:13

Was ik weer eens. Weer zonder internet zitten is niet leuk. Maar de jeugd gaat door!!! En Azhari je hebt het goed!!!

Mochten jullie me nodig hebben mijn nummer is 06-12965639 Bel me daar dan op want ben de gehele week van het internet af

saxtrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:42

weet iemand hoe ik moet rijden wegbeschrijving????

vanuit rotterdam

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:49

saxtrail schreef:
weet iemand hoe ik moet rijden wegbeschrijving????
vanuit rotterdam
naar Amsterdam en dan richting Leeuwarden(A7) it's a simple! Knipoog afslag Middenmeer! Tong uitsteken

3 juli is dit he?maybe kom ik wel ff kijken! god dat is zaterdag al Bloos! ach ik heb wel vrij! Knipoog

Jemille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:33

Net even naar de weersverwachtingen gekeken. Veel regen (maar daar hebben we binnen geen last van OK dan! ). Alleen is er ook veel wind opkomst (5-6 met windstoten van 70 km).
Grrrr.... ik hoop dat de weermannen er goed naast zitten want ik wil erg graag starten.

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:59

ja het weer moet niet tegek worden met de wind (hopelijk hebben ze het eer mis van het weer) Knipoog ,maar ik heb er erg veel zin in .Ook omdat het een mooie accomodatie is en je lekker ruim binnen kunt inrijden en erook altijd wel wat trail oef.buiten klaar liggen, nee middenmeer heeft bij mij een zeer bijzonder plekje opgebouwd.Hier ben ik voor de allereerste keer gestart met mijn oco toen nam een vriendin me mee, ik had toen al helemaal 3 weken mijn westernzadel.niets ging maaaaaaaaar het paard was wel voor de allereerste keer zeer relaxed.Nu bijna twee jaar later hoop ik wat meer te kunnen laten zien ons beide stress van de nbvr zijn we kwijt dus......we komen weer lekker gezellig naar middenmeer. OK dan! Goed ideee om zo iemand te eren chantal,dat voelt goed. Lovers Goede hulpen zijn van groot belang bij zo'n organisatie (onmisbaar gewoon).
Groeten en tot zaterdag.tijden zijn nog steeds het zelfde op zaterdag?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:39

ocosas schreef:
ja het weer moet niet tegek worden met de wind (hopelijk hebben ze het eer mis van het weer) Knipoog ,maar ik heb er erg veel zin in .Ook omdat het een mooie accomodatie is en je lekker ruim binnen kunt inrijden en erook altijd wel wat trail oef.buiten klaar liggen, nee middenmeer heeft bij mij een zeer bijzonder plekje opgebouwd.Hier ben ik voor de allereerste keer gestart met mijn oco toen nam een vriendin me mee, ik had toen al helemaal 3 weken mijn westernzadel.niets ging maaaaaaaaar het paard was wel voor de allereerste keer zeer relaxed.Nu bijna twee jaar later hoop ik wat meer te kunnen laten zien ons beide stress van de nbvr zijn we kwijt dus......we komen weer lekker gezellig naar middenmeer. OK dan! Goed ideee om zo iemand te eren chantal,dat voelt goed. Lovers Goede hulpen zijn van groot belang bij zo'n organisatie (onmisbaar gewoon).
Groeten en tot zaterdag.tijden zijn nog steeds het zelfde op zaterdag?

zeker mooie accomodatie! OK dan! we zijn er dan ook erg blij mee! heel veel succes!!!!! Lachen

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 18:44

Jemille schreef:
Net even naar de weersverwachtingen gekeken. Veel regen (maar daar hebben we binnen geen last van OK dan! ). Alleen is er ook veel wind opkomst (5-6 met windstoten van 70 km).
Grrrr.... ik hoop dat de weermannen er goed naast zitten want ik wil erg graag starten.

ik hoop dat ze het mis hebben wil er graag heen
maar windstotend van 70 km is te gevaarlijk met de veewagen.
ach ze hebben het vaker mis hoor Knipoog

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:39

Kan iemand een adres geven van de manege waar de wedstrijd gehouden wordt (i.v.m routeplanner uitdraaien Knipoog ) Ik weet dat het de wieringermeerruiters zijn, maar een exact adres heb ik niet... als iemand het heeft laat het dan even weten! Tot zondag!