Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hopen dat het dit keer beter gaat met rijden

bubbels schreef:Nog effekes offtopic, en niet om te slijmen; ik denk dat mensen met van die "onaardige" reacties zelf eens een wedstrijd moeten organiseren die zo proffesioneel is opgezet als deze. Dan piepen ze wel anders. Hulde voor de organisatie!

Cer schreef:(ik hoop alleen dat de starttijden een dag van tevoren bekend zijn, maar daar ga ik over bellen)

,maar ik heb er erg veel zin in .Ook omdat het een mooie accomodatie is en je lekker ruim binnen kunt inrijden en erook altijd wel wat trail oef.buiten klaar liggen, nee middenmeer heeft bij mij een zeer bijzonder plekje opgebouwd.Hier ben ik voor de allereerste keer gestart met mijn oco toen nam een vriendin me mee, ik had toen al helemaal 3 weken mijn westernzadel.niets ging maaaaaaaaar het paard was wel voor de allereerste keer zeer relaxed.Nu bijna twee jaar later hoop ik wat meer te kunnen laten zien ons beide stress van de nbvr zijn we kwijt dus......we komen weer lekker gezellig naar middenmeer.
Goede hulpen zijn van groot belang bij zo'n organisatie (onmisbaar gewoon).ocosas schreef:ja het weer moet niet tegek worden met de wind (hopelijk hebben ze het eer mis van het weer),maar ik heb er erg veel zin in .Ook omdat het een mooie accomodatie is en je lekker ruim binnen kunt inrijden en erook altijd wel wat trail oef.buiten klaar liggen, nee middenmeer heeft bij mij een zeer bijzonder plekje opgebouwd.Hier ben ik voor de allereerste keer gestart met mijn oco toen nam een vriendin me mee, ik had toen al helemaal 3 weken mijn westernzadel.niets ging maaaaaaaaar het paard was wel voor de allereerste keer zeer relaxed.Nu bijna twee jaar later hoop ik wat meer te kunnen laten zien ons beide stress van de nbvr zijn we kwijt dus......we komen weer lekker gezellig naar middenmeer.
Goed ideee om zo iemand te eren chantal,dat voelt goed.
Goede hulpen zijn van groot belang bij zo'n organisatie (onmisbaar gewoon).
Groeten en tot zaterdag.tijden zijn nog steeds het zelfde op zaterdag?
Jemille schreef:Net even naar de weersverwachtingen gekeken. Veel regen (maar daar hebben we binnen geen last van). Alleen is er ook veel wind opkomst (5-6 met windstoten van 70 km).
Grrrr.... ik hoop dat de weermannen er goed naast zitten want ik wil erg graag starten.