[WN] Clinic Halter/SMS & Pleasure door D Forster, USA

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 12:04

Haha! weet je zeker dat je mij (jive Hyper! ) er bij wilt hebben? Je kent haar immers! Ik sta niet voor de gevolgen in, haha! Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 12:10

Dat zal allemaal echt wel goedkomen!! Ik fluister het Jive wel even in haar oren! (als ze lang genoeg stilstaat Knipoog )

asbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 12:48

Wij sflj en Dennis zijn ook van de partij. Lijkt ons erg leuk en nog bedankt Jeddah. OK dan!

DennisC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 13:54

Gisteren zijn we naar de clinic geweest van Deanna en Mark Forster.
Het was een lange dag, 's morgens om 7 uur rijden en we waren
's avonds om 8 uur thuis.
Het begon met theorie en hoe ze van alles in Amerika doen.
Daarna begonnen we met de halter en de showmanship at halter en na de middag was de pleasure.
We hebben een heleboel informatie te verwerken gekregen, en persoonlijk ook enkele nuttige tips waar we weer mee verder kunnen!
Eigenlijk was een dag te kort voor Deanna en Mark om alle informatie te geven die ze eigenlijk wilden!
Corine bedankt dat we nog mee konden doen!

asbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 16:43

Wij zijn ook naar de clinic in Lunteren geweest. Het was een boeiende dag. Deana en Mark zijn zeer sympathiek en erg kundig in hun vak. Corine bedankt. OK dan! We zullen proberen nog wat foto's te plaatsen Cheese! .

Emmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:02

Wij zijn dus ook geweest en ik vond het leerzaam en informatief.
Tevens een bevestiging van hoe wij het zelf doen, ook hun manier is.

Het zijn zeer kundige mensen, die ook behoorlijk fanatiek zijn met hun sport en daar houd ik wel van!!

Volgende keer misschien een headset, maar dan zijn wij zeker weer van de partij.

Corine, bedankt dat wij nog konden komen.

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:46

ook ik heb meegereden in de pleasure met mijn paintmerrie, ik ben minder enthousiast!!! degene die de clinic gaf heeft zich niet voorgesteld aan de deelnemers van de pleasureclinic (niet iedereen deed de gehele dag mee dus je even voorstellen was een idee )
het goede mens heeft haar uiterste best gedaan om er wat van te maken maar er was een groot niveau verschil in paarden en ruiters, maar ik vond het zelf behoorlijk onoverzichtelijk en rommelig.
de informatie die ik tehoren heb gekregen is niets anders als wat ik elke week weer moet horen van mijn instructrice(laten we wel stellen het was zeker geen onzin wat ze allemaal vertelde!!!) er waren zeker nuttige tips bij.
zoals het verlopen was ,was het voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar ik hou meer van een strak georganiseerd geheel waarin iedereen een gelijke aandacht krijgt. misschien een tip voor de volgende clinc Verward verders was de sfeer erg gemoedelijk

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:28

jojo schreef:
degene die de clinic gaf heeft zich niet voorgesteld aan de deelnemers van de pleasureclinic

Misschien raar, maar je weet toch wie de clinic geeft waar je je voor opgeeft? Verward

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:42

ha ha natuurlijk weet ik wie het is, van naam maare het is wel zo netjes om je voor te stellen als je een clinic organiseerd!!!en een uitleg geeft wat de bedoeling is lijkt mij!!!
maare ik zal wel een ouwe taart zijn ofzo maar ik ben opgevoed met het feit dat je je netjes voorsteld!!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:11

jojo schreef:
ha ha natuurlijk weet ik wie het is, van naam maare het is wel zo netjes om je voor te stellen als je een clinic organiseerd!!!en een uitleg geeft wat de bedoeling is lijkt mij!!!
maare ik zal wel een ouwe taart zijn ofzo maar ik ben opgevoed met het feit dat je je netjes voorsteld!!

ik heb jaren geleden ook eens een clinic van iemand gevolgd.
ik was net begonnen met western rijden.
kende nog geen enkele 'bekende' naam.
er werdt mij toen veteld dat de clinic gegeven werd door de man met de hoed op *LOL* *LOL* *LOL*
halverwege de clinic ben ik naar huis gegaan, zonder te betalen en niemand heeft mij ooit gemist, en ook kennelijk het clinic geld niet.

misschien toch handig om je voor te stellen Haha!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:26

Ik ben zaterdag ook in Lunteren geweest, was wel benieuwd wat ze van mijn paard vonden en hoe er mee om te gaan (ze is nl. niet de gemakkelijkste Hyper! )
Toen we 's morgens binnenkwamen werd iedereen hartelijk onthaald en hebben we uitgebreid kennis gemaakt met deze 2 zeer symphatieke en uitzonderlijk beleefde mensen. Ik denk dat veel Nederlanders v.w.b. beleefdheid en omgangsvormen hier nog een hoop van kunnen leren.
Het kan natuurlijk dat ze een paar mensen hebben gemist omdat er mensen binnenkwamen terwijl Mark en Deanna nog druk a/h vertellen waren over de halter enz.
Dat het een beetje warrig verliep kwam denk ik ook omdat er veel verschil in niveau was ,zowel van ruiters als ook paarden en ze ons van zoveel informatie wilden voorzien dat het ochtendprogramma eigenlijk al te kort was. Ik vond het iig een leuke dag. En alles is natuurlijk altijd voor verbetering vatbaar. Schijnheilig

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 18:34

Ik ben maandag naar de Blue Jackaroo geweest waar ze ook een clinic gaven,geweldige mensen!!!!!Super uitleg en dan over alles wat je aan ze wilde vragen,als iemand vond dat ze zich niet had voorgesteld;had jij je dan wel voorgesteld?
Maar goed,Corine , jij ook bedankt dat je in zo'n korte tijd zoveel met Mark en Deanna hebt gedaan en ons daarvan hebt kunnen laten leren en genieten , het was SUPER.

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 19:14

niks dan positieve dingen over deze mensen.hele gewone mensen,die hun best doen om je te verstaan,en een goeie uitleg te geven.als je meer andacht had gewilt had je misschien niet een uur moeten delen met meerdere mensen,maar ja,nederlanders zyn cheap,en het mag niet te veel kosten he.ik wou dat zulke mensen iedere kwamen te les geven,dan zou het niveau ziender ogen stygen.

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 20:20

ik geloof dat ik in een verkeerd straatje wordt gestuurd!!! ik heb nergens op bezuinigd!!betreffende het geld wat ik moest betalen !!wij hadden geen keuze of je apart of samen wilde rijden!! en ja ik heb me voorgesteld!!!
het komt nu een beetje over alsof ik het niks aan vond maar dat is niet waar!!! ik had een andere voorstelling van het geheel!! waarom als iemand eens anders reageert wordt er meteen vanalles gesuggereerd????
laat maar volgende keer zal ik mijn mening gewoon inslikken

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 20:23

Nou nou, dat valt ook wel weer mee, jojo. Ik bedoelde alleen te zeggen dat je weet waar je voor opgeeft. Deze mensen zijn ook voor het eerst in Nederland en weten ook niet wat te verwachten.

In ieder geval, ze zijn gister dus bij ons geweest voor een dag en wij vonden het werkelijk supermensen! Niet alleen om al de kennis die ze hebben, maar ook hun persoonlijkheid. Aardig, beleefd, humor, zelfs lief! Ze hebben ons enorm geholpen en wij waren zeer tevreden over deze mensen. Nou zeg ik eerlijk dat wij deze mensen "voor onszelf" hadden en dus de hele dag de tijd hadden om met ze te kletsen.

Maar eeh, Corine, nogmaals bedankt! Heb ik jou eindelijk ook eens gesproken Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 21:31

Ik ben blij dat iedereen er zo over te spreken was!!

Jojo heeft gelijk, de clinic op Zaterdag middag was wat rommelig. Het was mijn fout wat betreft de verschillende nivo's van de ruiters/paarden, ik had meer informatie aan iedereen moeten vragen wat betreft welke paarden ze mee namen en wat voor nivo ze zaten! Veel paarden moesten nog aan de basis werken waardoor een echte western Pleasure clinic bijna onmogelijk was. Volgende keer zullen we zeker geen "clinic" meer doen, maar alleen prive lessen, of 2 personen per les, dat zal dan absoluut beter gaan.

Deanna en Mark vonden het in elk geval erg leuk om te doen en vonden alle Hollanders zeker de moeite waard! Ze komen hopelijk dan ook snel weer terug!

Zelf heb ik ook veel geleerd, en van een Amerikaanse top ruiter toch nog bevestigd gekregen dat Dressuur de basis is voor alles, ook voor Western Pleasure!

Ik heb het enorm naar mijn zin gehad en het ontzettend leuk gevonden om zoveel mensen (en bokkers Knipoog ) eindelijk eens te ontmoeten!!!

Bedankt iedereen die meegedaan heeft op zo'n kort termijn!!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 23:32

jeddah schreef:
Bedankt iedereen die meegedaan heeft op zo'n kort termijn!!!

Kort termijn? Al had je een dag van te voren gebeld! OK dan!