Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dapperdier schreef:Woops sorry alpenquarter
beginners:
DinkyToy ( horsemanship pleasure trail)
Dapperdier ( ?)
Judibo (trail)
Namara
Trixie ( trail horsemanship plasure reining)
Hoera Peppysan dat je er in elk geval bent om aan te moedigen!
. Hoop dat het weer mee blijft zitten
en dat ik op tijd een hoed kan vinden....Jannie schreef:Je hoeft geen lid te zijn, je betaalt dan alleen wel wat meer om mee te doen.
Als je de WHW ontvangt ben je dan geen lid? ik dacht dat dit samen ging, maar dat weet ik dus niet zeker.
Volgens mij hoeft je paard officieel maar 1x per jaar geent te worden, maar de inenting werkt maar 9 maanden, dus ik zou voor de zekerheid gewoon 2x enten.
Chippen en een paspoort hoeft (nog) niet.
Leuk dat je mee wilt doen!
. rina schreef:even voor de volledigheid, paspoort moet dus wel. althans je moet die bij je hebben (entingen mogen nog gewoon in een entingboekje staan). chip is dus niet verplicht.
), ik wist niet beter dan dat je 1 keer per jaar moest enten, voor de wedstrijden dan, mijn paard wordt twee keer per jaar geent. Jannie"]
[quote="rina schreef:even voor de volledigheid, paspoort moet dus wel. althans je moet die bij je hebben (entingen mogen nog gewoon in een entingboekje staan). chip is dus niet verplicht.
), ik wist niet beter dan dat je 1 keer per jaar moest enten, voor de wedstrijden dan, mijn paard wordt twee keer per jaar geent.
Haha, ik deug echt niet, komt vast doordat we haar Woensdag hebben laten vrijspringen en dat ze zo hoog over de hindernis sprong...Jannie"]
[quote="rina schreef:even voor de volledigheid, paspoort moet dus wel. althans je moet die bij je hebben (entingen mogen nog gewoon in een entingboekje staan). chip is dus niet verplicht.
), ik wist niet beter dan dat je 1 keer per jaar moest enten, voor de wedstrijden dan, mijn paard wordt twee keer per jaar geent.
dressuurjury geweest en je zult verstelt staan hoeveel paarden/pony's ik tegen kwam die niet geent waren zoals het hoort.
en schoon moet zijn. ik denk niet dat ik dat allemaal voor elkaar ga krijgen.
rina schreef:maar als ik je tegen kom in oosterwolde, zal ik het je als je wilt wel uitleggen.
Jannie"]
[quote="rina schreef:maar als ik je tegen kom in oosterwolde, zal ik het je als je wilt wel uitleggen.
is idd misschien wel leuk om daar ook nog even te gaan kijken.