[SGW] [SGW]Fotografentopic 2020

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Herky22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 19:11

Heey Allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik gefotografeerd tijdens de SGW Geestmerambacht klasse L M en Z Kampioenschappen.

Stuur even een berichtje/voeg me even toe/reactie hier als je graag je foto`s zou willen inkijken

Facebook: https://www.facebook.com/richard.degroot.39/
Email: richard_degroot@hotmail.com

Foto`s zijn te bestellen voor €3 per stuk.

Groetjes Richard

Herky22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 18:56

Aangezien ik geen recenter topic kon vinden dan maar hier.

Heey Allemaal,

Afgelopen weekend heb ik beide dagen gefotografeerd tijdens de laatste cross van SGW Vlietlanden

Stuur even een berichtje/appje/voeg me even toe/reactie hier als je graag je foto`s zou willen inkijken

Facebook: https://www.facebook.com/richard.degroot.39/
Email: richard_degroot@hotmail.com

Foto`s zijn te bestellen voor €3,50 per stuk.

Groetjes Richard

Darragh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 11:40

Volgens mij is er nog steeds geen recenter fotografentopic?

Nu was ik laatst op een (semi) wedstrijd waar een fotograaf aanwezig was. Nu zag ik op zijn site dat een lage resolutiefoto (600x900 pixels) ongeveer € 10,- kost en een foto met volledige resolutie € 38,-. Ben ik de enige die deze prijzen erg hoog vindt of is dit het nieuwe normaal? Toen ik de prijzen zag, was het voor mij in elk geval duidelijk dat ik geen foto's zou bestellen.

Cynn
Fotograaf

Re: [SGW] [SGW]Fotografentopic 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 12:25

Als mede fotograaf vind ik €10,- voor zo'n klein bestand ook hoog, maar je ziet het idd steeds vaker omdat fotografen ook rond moeten kunnen komen. 'Laag resolutie' bestand is bij mij 2400 pixels en €5,-.
En bij mij is een hoog resolutie bestand ook aan de prijs. Weet niet of er bij jouw fotograaf nog iets bij stond mbt verschil tussen rechtenvrije bestand of voor commercieel gebruik ja of nee? Wil nog wel eens verschil tussen zitten.