[WN] droes op western manege

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 16:09

Het kan niet overwaaien en de kans op besmetting via kleding is erg klein (maar hij is er wel!!!). De grootste kans op besmetting is direct contact tussen paarden of vloeistoffen van paarden. Snot e.d.

Bovendien weet ik wie hun hoefsmid is en weet ik dat hij erg voorzichtig is met dit soort dingen. Uit voorzorg houdt hij al rekening met schone kleding e.d. Hij heeft zelf ook paarden thuis en je kunt natuurlijk altijd wel wat meebrengen, vandaar deze voorzorgsmaatregelen. Dus maak je over de hoefsmid maar geen zorgen.

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 15:18

XoNo schreef:
Het kan niet overwaaien en de kans op besmetting via kleding is erg klein (maar hij is er wel!!!). De grootste kans op besmetting is direct contact tussen paarden of vloeistoffen van paarden. Snot e.d.

Bovendien weet ik wie hun hoefsmid is en weet ik dat hij erg voorzichtig is met dit soort dingen. Uit voorzorg houdt hij al rekening met schone kleding e.d. Hij heeft zelf ook paarden thuis en je kunt natuurlijk altijd wel wat meebrengen, vandaar deze voorzorgsmaatregelen. Dus maak je over de hoefsmid maar geen zorgen.

Ze hebben een hele aardige en goede hoefsmid!!!

coolgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 10:52

ja ik woon er ook vlakbij maar mijn pony staat in opende bij mijn opa en oma gelukkig maar het is nog te dicht bij
alle paarden komen nu niet veel buiten meer
groeten carina

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:45

ik hoorde dat het fpc nu ook al last van droes had, maar ik wist niet dat daar nog paarden stonden?

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 13:18

Hhmmje hoort het steeds meer hier in de buurt Verward
Een aantal maanden geleden was er ook al Droes op een stal in Ureterp waar ik ooit gestaan heb,hoe het daar nu gaat weet ik niet,maar kom er eerst maar even niet in de buurt.

horsenut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 11:12

He getver droes wij hebben een aantal maanden geleden ook droes gehad op stal een nieuw stalgenootje nam een pony mee die droes had, 3 van de 7 paarden zijn ziek geworden en 1 is er aan gestorven Huilen

Die zieke pony stond naast mijn pony die het gelukkig niet heeft gekregen, maar kon echt een tijd lang niet bij vriendinnen op bezoek en was echt een ramp gelukkig is ze nu opgerot naar een andere stal Bloos

Als ik nu het woord droes hoor krijg ik al flink de kriebels wat heb ik in de stress gezeten die periode ik heb voor elk kuchje de dierenarts erbij gehaald.. Verdrietig