Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunneva schreef:Weet ik nog niethet is nu nog te dik om te zien, maar we denken iets verdraaid of overbelast in de cross van texel of op t strand. Gister liep ze nog perfect en nu kreupel dus het is een beetje moeilijk in te schatten...
Ik ben er op zondag
Tierania_ schreef:Er staan alvast wat hindernissen op facebook![]()
Hoop alleen dat er voor het B paarden een alternatief is op de water insprong ..
kamsel schreef:Komt er op de bult bij 5 nog iets, zag geen A. Of is het naar beneden 2x en dan het d element?
Die puntjes staan wel een beetje raar naar mijn idee, hoe rijden jullie die aan?
Het water heeft dat lagere boompje om de bocht als alternatief toch?
Noompje86 schreef:whoo we hebben het weer gedaanVoor de mensen die nog moeten, het springterrein ligt er goed bij. De crossroute is erg hard, naar 2 en 3 was niet fijn. Veder een leuke afwisselde route, van alles wat. 6a & B, mijn menig beton hoort niet in een cross, maar is prima te rijden. Voor de B paarden, let op dat je niet de boomstam het water in neemt maar het strandje, veel mensen fout parcour zien rijden.
Veel fotografen gezienhoop foto's leuke foto's te vinden
![]()
Voor de mensen die het leuk vinden mijn gopro filmpje is aan het uploaden. De link komt vanavond wel voorbij.
Hoop dat iedereen genoten heeft en anders morgen veel plezier gaat hebben!