En speciaal voor jou
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat over MOETEN zal nog wel een tijdje duren dan...
He Sonja, don't worry voor wat betreft de wedstrijd in lisse, dit was een categorie D wedstrijd, wel Wran erkend, maar niet voor punten. Kalverhoek uiteraard wel. En voor wat betreft het overgaan naar amateur, ja buiten je punten, je moet het doen als het goed voelt. Die stap lijkt heel groot, maar valt best mee, denk dat jullie een super combinatie zijn die een mooie proef neer kunnen zetten, waar menig amateur een puntje aan kan zuigen.
Tegen mij werd ook vaak gezegd, jij kunt wel naar de amateurs je rijdt zo goed, maar wat is goed
, ook jij weet als geen ander hoeveel uren tijd, training, teleurstelling etc. je samen met mileen hebt doorgemaakt, maakt dit je dan gelijk amateur, omdat je langer wacht met het starten van wedstrijden, totdat het goed voelde voor jou en je paard, ik denk van niet.....Romkabouter"]
[quote="Anya schreef:Bij beginners krijg je officieel geen highpoints toch? Maar de puntenregeling staat in het boekje... en dat ligt thuis.
Ludo schreef:Anya, bedoelde je niet deze? Of zit ik nou scheel te kijken?![]()
*edit, heb hem al, die van jou gaat over de allround champions![]()
die bedoelde ik dus... Zit ik ook nog fout te citeren. Krijg je er van als je werkt (met de nadruk op werk
) en ook nog wat tussendoor bokt. Dat gaat ook niet goed
Sonja schreef:Nee, ik denk dat het makkelijker is om de Holterberg af te graven met een theelepeltje en de rest aan te vegen met m'n tandeborstel, dan Dick te laten starten....Dat doet 'ie echt niet...... Als Leo al uitgebracht wordt, zal het door mij zijn. (lees voor als ALS
)
Er is dus hoop