Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moonlight17 schreef:Iemand een idee hoelang een B paarden parcours gemiddeld lopen/fietsen is. Eerste keer dat ik zelf niet van te voren kan gaan lopen en met 40/45 minuten tussen springen en dressuur ook niet ruim de tijd om dan nog even te verkennen.
Anoniem schreef:Moonlight17 schreef:Iemand een idee hoelang een B paarden parcours gemiddeld lopen/fietsen is. Eerste keer dat ik zelf niet van te voren kan gaan lopen en met 40/45 minuten tussen springen en dressuur ook niet ruim de tijd om dan nog even te verkennen.
Dat haal je niet. Als je nog moet omzadelen en de dressuur loopt iets uit.
Als ik tussendoor wil lopen moet er min 2 uur tussen dressuur en springen zitten. Ik loop de cross (L) meestal in 40 min. Maar met omzadelen, uitloop van dressuur etc Neem ik het zekeren voor het onzekeren
A_nouk schreef:Ik denk dat ik zaterdag even met mijn nieuwe camera kom oefenen op de cross.
Altijd wel gaaf om te zien en kan ik mooi oefenen met klikken.
Wie start er wanneer?
A_nouk schreef:Ik heb met jullie te doen. Zo vroeg weg. Mijn god dan ben je midden in de nacht op stal
Verwacht geen foto technische hoogstandjes van mij trouwens. Ben nog een beginneling
Josien_ schreef:Vandaag de cross gelopen, doe morgen bb.
Hindernis 6 lijkt me best pittig (het bos uit naar de crossbak), maar verder super leuke BB hindernissen!
Hier nummer 152, wij starten pas aan het einde van de dag.