Paardenfann4 schreef:Ik zou dit gewoon zelf betalen, tenslotte heb jij dit geregeld. Maar zelf zou ik een dierenarts raadplegen bij een paard wat niet rad is en geen osteopaat.
paard loopt rad! niet kreupel !!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Theeglas schreef:Op zich maakt dit toch niet uit? Stel dat de kosten richting de bijrijdster gaan, dan had dit toch vooraf besproken moeten worden. Je kunt toch niet (nadat je tenslotte zelf de osteopaat hebt gebeld) achteraf nog zeggen 'oh ja, de kosten zijn voor jou'.
Of ben ik nu naïef?
Vicky_Belle schreef:Later die dag stuurde ze dat berichtje dat ze volgens haar vast zat en nog later die dag stuurde ik terug om hoe laat en wanneer de osteopaat kwam om te kijken of ze erbij kon zijn.
Sclimpre schreef:Ik denk dat het het makkelijkst is dat jij de rekening betaalt. Het zit een beetje in een grijze zone en als er niets vooraf voor afgesproken is wordt het moeilijk de rekening door te rekenen. Je zegt dat het meisje 50€/maand betaalt, is dat nu niet heel weinig? Als ik het goed begrijp staat het paard bij jou en betaal jij hooi, stro, eten, etc.