Snel kijken of we nog n groom kinnen regelen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_Vainqueur schreef:Hier ook mooie tijden. Waarschijnlijk zelfs tijd om tussendoor te lopen! Zoals op de kaart lijkt het dat parkeren heel dichtbij de start van de cross is...kan iemand dat bevestigen? Zal de eerste keer Etten-Leur worden voor mij:)
Sabertje schreef:Heb even naar jullie starttijden gekeken Sharon, maar kan jullie ook niet echt helpen. Wellicht kan mijn groom jou voorlezen, maar ik weet zelf nog niet wie er mee gaat. Ik zit weer een halfuur na jou.
kikkerdril4 schreef:Hmm sharon jij start echt net voor mij maar wel in een andere ring dus als er dan iets uit loopt gaat het mis dus dat is misschien niet zo handig. Kan vragen aan mn moeder of ze ilse wil lezen, maar kijk maar even of je nog gewisseld wordt
Sharonvd schreef:kikkerdril4 schreef:Hmm sharon jij start echt net voor mij maar wel in een andere ring dus als er dan iets uit loopt gaat het mis dus dat is misschien niet zo handig. Kan vragen aan mn moeder of ze ilse wil lezen, maar kijk maar even of je nog gewisseld wordt
Ilse rijd hem uit haar hoofd. Ik kan dat niet![]()
Dus ik ben echt aan t zoeken voor iemand die mij misschien kan lezen!
Dups schreef:Zijn de starttijden al definitief?
4 D:11.07 S:12.48 C:13.18
Ik heb heel misschien een groom maar geen lezer en ik vind 1.40 uur te kort om uit te stappen, af te zadelen, cross lopen, opzadelen en losrijden. Ik ga dus zaterdag lopen maar weet nog niet hoe laat ik kan ivm werk.
Kan iemand misschien lezen om 11.07 uur in ring 4?