Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Granoek schreef:Als iemand zich beledigd voelt door de vlag op het dekje is dat niet mijn bedoeling. Ik werd pas later gewezen op de betekenis hiervan, niet mijn dekje en niet mijn zadel dus ik roei met de riemen die ik heb
Kuggur schreef:Granoek schreef:Als iemand zich beledigd voelt door de vlag op het dekje is dat niet mijn bedoeling. Ik werd pas later gewezen op de betekenis hiervan, niet mijn dekje en niet mijn zadel dus ik roei met de riemen die ik heb
Niet " beledigd", maar het was wél het eerste wat me ( negatief) opviel, en dat is jammer van je foto's.
De associaties met deze vlag zijn dermate dat ik persoonlijk een ander dekje zou regelen. Kost je de kop niet, en dan hoef je hier niet mee over straat.
Morganlefay schreef:Gezien zijn afkomst zou deze vlag niet misstaan.![]()
https://www.google.nl/search?q=schotse+ ... l-sYpcxvEM:
Maarre krukje erbij, jeutje wat een kasteel.
Heb er trouwens gester weer een paar langs zien komen in "Bravehaert"
CoonArt schreef:Wat een grote vriendelijke reus en dat dekje, ach who cares? Ik kijk er wel overheen...Maar hij moet niet op je tenen staan, ouchies!
shadowstar schreef:Ik vind jou paarden echt geweldig![]()
en geniet van je topics
foxy80 schreef:Dexter is zijn tong verloren?!
ElCamino schreef:Dat is idd de Rebel-vlag, ik had er ook eentje maar ben er nooit mee gestart.
Denk dat het hier in NL niet zo leeft hoor, de meesten weten niet eens wat het van origine betekent.
mvermeulen1 schreef:Geweldig!! Ik heb altijd al hele grote stevige paarden leuk gevonden.. Hier zelf een uit de kluit gewassen KWPN van 1,85. De jongste wordt denk wel groter dan Dex?
Granoek schreef:Die is inderdaad nog moeilijker te vinden plus dat ik die vlag eigenlijk niet zo mooi vindt![]()
![]()
Ik vind het ook niet slecht staanMaar zo'n zadel 1m80 omhoog heisen is toch geen pretje haha, werd bijna bedolven onder een lawine van zadel en pad