Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Psydoxy schreef:Ik heb vorig jaar Helchteren en Maasland in België gereden. Helchteren is zand, zand, zand want het is op een militair oefenterrein. Maasland vond ik veel steentjes en verharde weg. Reglement is ook anders dan in NL.
Met de Someren Marathon rijden we ook een aantal km door België. Waarschijnlijk gaan we die route dit jaar uitbreiden.
Michelle_S schreef:Mijn doelen zijn niet erg hoog gegrepen maar ik heb wel ontzettend veel zin in het nieuwe seizoen.
Ik hoop in 2018 weer enkele wedstrijden met mijn merrie Jet aan de start te komen, en korte klasse I, 20 km ofzo. Maar ook alleen als 't goed voelt. Na haar ongeluk ben ik weg voorzichtig en voor ondanks dat we al klasse III waren voelt deze klasse I als een enorme stap voor ons!
Daarnaast heb ik een leuk paardje in training staan, Mas. Hij word momenteel door mij ingereden en met hem hoop ik in 2018 zijn debuut te starten, hopelijk zijn we de klasse I dit seizoen door, dan hoop ik nog een korte klasse II te starten met m. Maar we gaan t zien.. Geen haast![]()
In ieder geval weer geweldig om te kunnen plannen en dromen!
scooby09 schreef:Klinkt als een flinke uitdaging in dit geval na een ongeluk.
Hopelijk komt het weer goed.
Zit het oude niveau er nog in voor je?