Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElineHoff schreef:Ook ik start in de B paarden zondag, ook wel fijne tijden! Dressuur om 10:54, maar voor ons is het een kwartiertje rijden, dus ideaal![]()
Zaterdag ben ik samen met een vriendin ook nog de hele dag hinderniscontroleur, dus misschien zie ik sommige van jullie nog wel voorbij scheuren! Nu duimen voor niet teveel regen
kyrkelover schreef:Hoe is het met regen in Gorssel?\
Hier op Horse Event echt heeeeeel veel modder.
Hoop dat de bodem het een beetje houdt we hebben geen ijzers..
Anne_Esto schreef:Ik ben vanmiddag geweest om de cross te bekijken. Wil toch graag jullie mening erover horen. Er is heel veel regen gevallen in Gorssel en de bodem is erg slecht. De stukken op het gras vond ik nog wel gaan, alleen de bospaden en het maisveld waren erg glad.
Ben nu toch wel aan het twijfelen om te gaan. De L cross is wel gaaf maar staat pittig.
Ik heb foto's van de hele cross maar hier een aantal voor een beeld voor jullie die nog niet zijn geweest.
Joki schreef:Ik twijfel nog behoorlijk. Cross is geweldig mooi maar bodem is op stukken gewoon slecht. En ik weet niet of de wolkbreuk waarin ik bij Deventer reed ook nog daar gevallen is
martinev schreef:Net geweest om te lopen, ik heb afgemeld. Ik vind het echt bizar dat ze het niet afgelasten. Het is vragen om problemen, hier gaan echt ongelukken en blessures van komen... Ik zal straks wat foto's posten.
[ [url=m/fkzyyx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zWXFdx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sZomvs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iIquC6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tOtPEy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YlCtK1.jpg]Afbeelding[/url] ]