Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:ik wil ontkennen dat de wedstrijden om publiek draaien... bij ons (en bij de meeste kleinere wedstrijden denk ik) draait de wedstrijd in eerste plaats om de deelnemers.
Mac schreef:Ik heb begrepen dat de Kalverhoek de hele leembodem opnieuw heeft gelegd en dat daar nu extra zand over ligt zodat hij goed in kan klinken. Later gaat er een laag af, zodat je een kleine laag zand op een goede leemlaag overhoudt (overigens ironisch genoeg wordt dat dan dus een perfecte reiningbodem!!). Kalverhoekers: correct me if I'm wrong, maar dat is volgens mij het verhaal.
klopt ! Kan er niks meer aan toevoegen maar er mankeert dus niks meer aan de bak van Kalverhoek ....
Francis schreef:Voor 1 dag is 40 euro misschien veel geld, maar niet voor een heel weekend... op de meeste shows betaal je zo rond de 100 euro!

dat wel mits de bak nog niet goed zal zijn dan
XoNo schreef:[Ik vind het super dat de DPHC zoveel shows organiseert, eerlijk waar. Alleen zijn er wel meer lokaties te vinden waar je kunt starten, zonder dat je teveel geld betaald. Ik vind het niet erg om wat geld uit te geven, maar dan moet er wel wat tegenover staan en dat vind ik op de kalverhoek wat magertjes.
[/quote]
!!!! Helaas kan een organiserende partij hier niets aan doen, ut ligt aan de aard van dit malle beessie,
. FlyingHigh schreef:en ik heb me gruwelijk lopen ergeren aan verschillende dingen.
vrolijk schreef:en wat met water betreft misschien is het een keer goed om voor te leggen inplaats om er nou over te klagen
ik weet natuurlijk niet of je dat al gedaan hebt hoor![]()
maar als je niks zegt dan weten hun ook niet wat ze kunnen verbeteren
XoNo"]
[quote="vrolijk schreef:en wat met water betreft misschien is het een keer goed om voor te leggen inplaats om er nou over te klagen
ik weet natuurlijk niet of je dat al gedaan hebt hoor![]()
maar als je niks zegt dan weten hun ook niet wat ze kunnen verbeteren
)

Tenfold schreef:Overigens lijkt het me niet verstandig om 'er vanuit te gaan' dat belangrijke zaken als de bodem in orde zijn, zoals Francis meldt. Ik zou dit maar checken om er zeker van te zijn dat alles in orde is. Met zoiets cruciaals zou ik geen risico willen lopen....
Tenfold schreef:Overigens lijkt het me niet verstandig om 'er vanuit te gaan' dat belangrijke zaken als de bodem in orde zijn, zoals Francis meldt. Ik zou dit maar checken om er zeker van te zijn dat alles in orde is. Met zoiets cruciaals zou ik geen risico willen lopen....
Citaat:Maar ga er gerust van uit dat ik dit ook nog even check bij deze commissie