Ik heb late starttijden, maar gaan ook al op vrijdag ernaartoe, gaat ongeveer 3,5 uur worden enkele reis. Wel zaterdag na de cross terug, zal wel een latertje worden, maar heerlijk om dan zowel paard als ruiter weer in eigen bed te liggen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Prisjee91 schreef:Ik moet pas om 14.45 dressuren dus echt super luxe! Wel zeer weinig tijd daarna tot het springen (word echt haasten) en dan tussen springen en cross 40(!) minuten? Beetje apart maar we doen het er maar mee.
Linsey_X schreef:Ik heb me af moeten melden. Gistermiddag ons paard in de wei aangetroffen met een gebroken been, was niks meer aan te doen. We zijn er allemaal goed van slag van...
Sterkte!!
Prisjee91 schreef:Ik moet pas om 14.45 dressuren dus echt super luxe! Wel zeer weinig tijd daarna tot het springen (word echt haasten) en dan tussen springen en cross 40(!) minuten? Beetje apart maar we doen het er maar mee.

Gelukkig zijn we allebei nog heel en nu even balen en dan door naar de volgende cross