Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilse_123 schreef:Heerendonk kunnen ze 24/7 buiten en hebben een reiningbak. Je kunt er best prima naar buiten, paar zandpaden afgewisseld met stukjes straat en dan kan je zo naar het bos bij Lieshout of naar de Sonse bossen.
Ik vond het toen met mijn jonge paard goed te doen.
Marlou_ schreef:Ilse_123 schreef:Heerendonk kunnen ze 24/7 buiten en hebben een reiningbak. Je kunt er best prima naar buiten, paar zandpaden afgewisseld met stukjes straat en dan kan je zo naar het bos bij Lieshout of naar de Sonse bossen.
Ik vond het toen met mijn jonge paard goed te doen.
als ze 24/7 buiten staan hebben ze dan ook wat om te schuilen daar?
M_ontana schreef:Welke stal? Sorry ik woon wel heel dichtbij maar ik ben zo'n kneus die straatnamen enzo nooit weet
xDenies schreef:Marlou_ schreef:xDenies 130 km Whahaha wat een afstand, dan zou ik een keer per maand daarheen kunnen haha!
Het is ook voor mij 130 km, ik woon in Rotterdam. Jij zoekt omgeving eindhoven en het is zo'n 20min van Eindhoven af. Vandaar dat ik het opperde.
Marlou_ schreef:M_ontana schreef:Welke stal? Sorry ik woon wel heel dichtbij maar ik ben zo'n kneus die straatnamen enzo nooit weet
Ja het heeft geen naam want het is niet groot hahaik zet liever niet het precieze adres op internet maar dan weet je ongeveer waar het is. Het ligt vlakbij de Soeterbeekseweg richting nederwetten
Marlou_ schreef:Heideros heb ik ook aan gedacht, daar ben ik nog nooit geweest. Ik kom van een rustige pensionstal dus ik zal daar even moeten aklimatiseren qua drukte denk ik maar ik zou wel eens willen gaan kijken
Farome schreef:Reiningbak op heerendonk?![]()
Niet dat ik weet en ik sta er al 2 jaar... is een allround binnenbak en de buitenbak is gewoon zwart zand.
In de bak zou je western kunnen rijden doen meer mensen, maar is geen reining/western bak. (weet het verschil niet echt)
Met stops en spinnen zit je wel snel op de onderbodem in de binnenbak.
speurneusc schreef:ik heb op Heerendonk ook aantal jaren gestaan, western, en was best te doen.
Je hebt id. een 24/7 buitengroep maar de overige pensionpaarden gaan smorgens naar buiten en einde van de middag weer naar binnen, in het weekend mag je dat zelf doen (of laten doen).
Buitenrijden is in de omgeving best te doen, zijn genoeg zandwegen en stuk langs kanaal, iets verder weg, half uurtje rijden heb je bos genoeg.