Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Manen kort voor de knotjes, staart op maat geknipt. Derde oor laat ik altijd zitten, vouw ik altijd netjes onder het kopstuk door en maak dan een invlecht naar voor tot in een knotje. jeddah"]
[quote="vera schreef:Hoe knippen, scheren, branden jullie de baardharen af?
Dat wordt bij mij nooit echt netjes......tips welkom
vera schreef:Hoe knippen, scheren, branden jullie de baardharen af?
vera"]
[quote="jeddah"][quote="vera schreef:Hoe knippen, scheren, branden jullie de baardharen af?
! jeddah schreef:Vera, ik heb alleen maar mindere ervaringen met de draadloze, leuk om wat puntjes op de i te zetten op de shows
Citaat:Maar mijn paard heeft ook een functie: Mij "entertainen" met haar "beauty" en dus moeten ze er gewoon af![]()
![]()

.
wilde gaan proberen heb ik het afgelopen jaar zijn manen laten groeien. Heel af en toe even recht snijden en de dooie punten eraf. Ze zijn inmiddels mooi lang. Nadeel was echter wel dat ik het afgelopen jaar voor elke dressuur wedstrijd een uur lang stond te vlechten omdat ze zo lang zijn. Mocht ik met nog bedenken en weer engels gaan rijden dan gaan ze er toch echt wel af.Boris"]
[quote="jeddah schreef:sporen aan de kogels