[SGW] SGW Snorrewind 28 mei 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mjoor

Re: SGW Snorrewind 28 mei 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 19:39

Ik heb odd fotografie en wm fotografie gezien en een meisje bij de trakhener waar ik de naam niet van weet.

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-17 19:44

Ik ben niet helemaal tevreden over hoe het ging (voornamelijk over mezelf). Begon goed met 201,5 punten in de dressuur (en heel leuk jurycommentaar), waarna ik 4e stond. Springen (na lange tijd) een keer zonder balken rond kunnen rijden. In de cross zelf niet helemaal slim aangepakt, hij was erg braaf maar had er ook iets te veel zin in. Toch stuurde ik hem af op hindernis 9, wat resulteerde in een langsloper. Toen niet goed nagedacht en dom nog een keer aangereden, weer een langsloper. Toen alternatief genomen die hij zonder moeite deed. Voor de rest foutloos, maar wel strafpunten voor tijd (logisch). Door mijn domme actie helaas dus geen winstpunt(en) en geen prijs.
Ik heb het busje van EventingPhoto zien staan op de parkeerplaats!

jildou1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 19:46

Sander Vosman fotografeert daar vaak. Maar ik zag dat hij ook op de startlijst stond.

carley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 20:30

Anne bulten fotografie heeft ook foto's gemaakt.

ramaskri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:51

odilekk schreef:
Ik ben niet helemaal tevreden over hoe het ging (voornamelijk over mezelf). Begon goed met 201,5 punten in de dressuur (en heel leuk jurycommentaar), waarna ik 4e stond. Springen (na lange tijd) een keer zonder balken rond kunnen rijden. In de cross zelf niet helemaal slim aangepakt, hij was erg braaf maar had er ook iets te veel zin in. Toch stuurde ik hem af op hindernis 9, wat resulteerde in een langsloper. Toen niet goed nagedacht en dom nog een keer aangereden, weer een langsloper. Toen alternatief genomen die hij zonder moeite deed. Voor de rest foutloos, maar wel strafpunten voor tijd (logisch). Door mijn domme actie helaas dus geen winstpunt(en) en geen prijs.
Ik heb het busje van EventingPhoto zien staan op de parkeerplaats!
Afbeelding

Afbeelding

:D

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:58

donbijou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 22:17

Ik ben heel tevreden over mijn cross van vandaag. Pakte fijn aan in het springen al was die een klein beetje enthousiast. Het springparcour foutloos en binnen de tijd rond gereden en door naar de cross.

Hij was in het starthok weer ouderwets enthousiast, dribbelen en stuiteren. Daarna in de cross zelf heerlijk rondgereden en eigenlijk geen problemen op de scherpe lijnen.
Wel voor de coffin een wat slordige aanrijd lijn, wat me wat punten heeft gekost bij de tweede steil jury.

Al met al heel tevreden en smaakt het weer na meer.

jildou1979 schreef:
Sander Vosman fotografeert daar vaak. Maar ik zag dat hij ook op de startlijst stond.

Normaal maak ik inderdaad geregeld foto's bij Snorrewind activiteiten. Echter ben ik daar vandaag te druk voor geweest.

yamsi0124

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 22:50

toch fijn om nog even te horen hoe allen gelopen is, normaal altijd aanwezig maar sinds mijn verhuizing naar zutphen dit jaar niet.

Annebu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 22:50

Mjoor schreef:
Ik heb odd fotografie en wm fotografie gezien en een meisje bij de trakhener waar ik de naam niet van weet.

Ja, dat was ik! :D

Foto's SGW Snorrewind klasse B Paarden te vinden op mijn Facebookpagina Anne Bulten Fotografie :
https://www.facebook.com/annebultenfotografie/ ;)

Afbeelding

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 23:24

Jammer dat je alleen de B hebt gefotografeerd Anne! Mooie foto's!

Ben vandaag meegeweest als groom en chef fanclub :D! Vond het een hele mooie cross; duidelijk, strak georganiseerd en gezellig. Voldoende plekken waar je water kon halen, afspuitplek, fijne bodem overal! Vond het wel een pittige cross, voor zowel de BB als de B. Volgens mij waren er weinig foutloos. Hele goede om te testen of je klaar bent voor het 'echte' werk :)!

Annebu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 12:34

Saar88 schreef:
Jammer dat je alleen de B hebt gefotografeerd Anne! Mooie foto's!

Dankjewel! :)
Had graag meer gefotografeerd, maar zag smiddags de teken over mijn benen lopen en toen ging de lol er heel erg snel van af! |(

Tip dus voor iedereen om nog even jezelf goed te checken op teken! (Zeker als je met korte broek hebt gelopen zoals ik) Bah vieze beesten... :(

ellentje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 17:00

Weet iemand waar de jury zat bij de B paarden?

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-17 17:09

ellentje0 schreef:

Volgens mij net als bij de pony's bij hindernis 8/9 (uit het bos en smalletje) en bij het lijntje met de coffin (13 volgens mij).

donbijou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:17

odilekk schreef:
ellentje0 schreef:

Volgens mij net als bij de pony's bij hindernis 8/9 (uit het bos en smalletje) en bij het lijntje met de coffin (13 volgens mij).

Daar zat de jury voor de paarden ook inderdaad.