Een keer vlogen we bijna de bomen in inderdaad en een keer gleed spix weg waardoor we bijna onderuit schoven. Gelukkig reageerd hij ook op die momenten super en is geen seconde uit zijn concentratie en helpt mij op die momenten.
Wat grappig om een ander paard tegen te komen die Spix noemt. Ongeveer 14 jaar geleden die naam gekozen voor mijn toen tinkerveulen, hij moest en zou Spix heten. Nooit een ander paard tegengekomen met die naam, tot ik je topic zag dan. Ondertussen woont hij al jaren bij andere mensen maar heeft z'n naam gehouden gelukkig .
Esaqar
Geplaatst: 07-04-17 08:47
Wat een super knap paard heb je zeg! En wat een power heeft hij, mooi het tempo er op tijdens de cross en hij kijkt nergens naar, alleen maar vooruit en op naar de volgende hindernis! Je hebt geluk met zo'n paard! jullie zijn een mooie combinatie!
Tymone
Geplaatst: 08-04-17 06:40
Jullie zijn echt een super leuke combi. Heb al eerder een topic van jullie gevolgd. Weet niet of ik dat zou durven over die smalle paadjes
Wow elise, wat gaaf om mee te rijden! En wat gaan jullie hard zo tussen de bomen door!Toppers zijn jullie Blijf vooral lekker genieten van spix (en laat ons fijn meerijden )
Jammer van het springen, maar cross is duidelijk zijn ding. Hard en kijkt nergens naar. Wel tricky tussen die bomen, ben met zulke paadjes altijd bang voor mn knieen haha.
Wow, wat gaan jullie hard en goed. Ik heb meegereden in het filmpje maar was blij dat het voor mij virtueel was. Ik vond de bomen iets te dichtbij komen af en toe en die hindernissen soms best heftig maar jullie vliegen er letterlijk door en over. Echt gaaf, ook hoe jullie samenwerken.
Knappe Spix!! Ik vind het altijd zo leuk om jullie filmpjes te zien! Heb Annemieke met Spix eens gefotografeerd en zo zie ik wel eens foto's en filmpjes van jullie voorbij komen op facebook. Leuk team, plezier straaalt er vanaf en wat een heerlijk filmpje
Super leuk al jullie reacties, bedankt allemaal! Ik zal proberen vaker een topic te maken met onze filmpjes, ik zet ze wel altijd op YouTube dus eventueel kan je ze ook daar op mijn kanaal bekijken.
@lori, leuk dat jouw oude paard ook spix heet. Al moet ik toegeven dat het bij hem z'n roepnaam is om zo maar te zeggen want in z'n paspoort heet hij felix en zijn wedstrijdnaam is painted twice
@laughterline, leuk dat je hem eens op de foto hebt gezet en je onze filmpjes nog altijd bekijkt.
En wat leuk dat we in uitgelicht stonden! Ook daar allemaal bedankt voor. Voel me helemaal vereerd, en op de Facebook pagina met ons topic en nu uitgelicht
vaaleriee
Geplaatst: 09-04-17 01:21
Wat ontzettend gaaf! En dat je dat durft hij lijkt nergens van op te kijken of van die mensen te schrikken die opeens achter de bomen staan en hij springt alles keurig. Super gaaf! Sommige delen lijkt hij de bocht te ruim te nemen of uit te glijden? Gefeliciteerd met jullie plek!