Wij hebben verkend! Weet iemand hoe het precies zit met hindernis 5 en 6 bij de B paarden? Mag je volledig langs het water? Of mogen wij vijf het alternatief nemen en moeten we daarna verplicht het water door? Het stond niet heel duidelijk aangeven voor de B paarden.
espelo
Geplaatst: 08-04-17 07:03
Ik heb het gevraagd gisteren... je kan kiezen. Je mag vijf en dan zes in het water... als je water in rijdt dan moer je ook 6 avhter het water... zei die man...
espelo
Geplaatst: 08-04-17 07:07
Ps bij 10 dubbel stonden wel groene bordjes.. foto uploaden lukt mij.niet ....
Nou ik hoop dat het jullie allemaal beter is afgegaan. Wij zijn helaas uitgebeld op de 3e hindernis in het springparcour. Vreselijk balen!!! Ik had zo graag de cross gereden! Dus wij zijn alweer bijna thuis.
Hoe is het bij jullie gegaan?
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-17 14:27
191 met dressuur 16 fouten met springen (bijna 7 vergeten ) en foutloos door de cross. Toppony
Hier ook een mooie dag gehad. Dressuur 196, springen foutloos, paardlief was erg enthousiast. Cross ook erg fijn en foutloos, alleen de afslag gemist na hindernis 9. Koste helaas veel tijd.
Rest goed gedaan! Ik mag morgen eindelijk hopelijk gaat het goed.
espelo
Geplaatst: 08-04-17 19:08
210 dressuur, 1 balk springen, foutloze cross... niet binnen de tijd maar dat geeft niet. Was zn eerste keer. Super blij mee. Ik geloof dat ik 6e was ( 5 prijzen ) ☺
Dank jullie ! @ pollewopsie wat balen zeg !!!! En ja was onze 1e x @ maj0 succes morgen de rest allemaal lekker nagenieten ...
Lappie_Lap
Geplaatst: 08-04-17 19:54
Hier vandaag ook goed gegaan, hoewel ik net wat vuur op de hindernis in de cross miste voor het super-gevoel 199 dressuur, springen foutloos, cross foutloos en binnen de tijd. Net op 0,1 punt 2e geworden
Balen pollewopsie! Niks vervelender dan op cross gaan en niet mogen crossen