jeddah schreef:Vera, Rugged Lark is toch gewoon een bay?
Oeps...even opgezocht en je hebt gelijk
Bay
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ods"]
[quote="stef schreef:Fjordkleur zie ik niet als Bay, eerder palomino/donkere isabel.
Ik heb hem!! Heb ik er toch tien keer overheen gekeken!! 

).
hier iets zinnigs over zeggen
vera schreef:Citaat:Vera, gewoon uit PURE nieuwschierigheid, weet jij de kleuren van Really Rugged Kid zijn ouders????
Vader: Brennas Kid is een Dun.
Moeder: Miss Rugged Jac weet ik niet maar ik vermoed dun (als haar pappie Rugged Lark) of palomino, want haar veulens die ik kan vinden op internet zijn bv. cremello, dun, etc.
De vader van Brennas Kid is Kid five Cody en dat is een dun.
De moeder van Brennas Kid is Be Aechs Brenna en die is Black.
De vader van Miss Rugged Jac is Rugged Lark en die is Dun.
De moeder van Miss Rugged Jac is Miss Yellow Jac en die weet ik ook niet maar vast iets van palomino, als je haar naam ziet en haar vader is een palomino (Hollywood Jac 86).
Leuk om eens uit te zoeken!![]()
je kan bij de AQHA een kleur pedigree uitdraaien, het moeilijke is Dun, heleboel Red Duns staan ook als Dun geregistreerd (excuse me voor de spelling, heb ook een rummetje op
) en maakt het dan erg moeilijk of die Dun Dun is of Red Dun.stef schreef:Moeder van Yakima is Miss dun just right, vader is een afstamming van skipperW (o.i.d.) maar weet niet precies.
Weet je wat ik van die moeder zo leuk vind? Die is dus gewoon dun, en dan heeft ze lichte puntjes aan de oren! Dat is zooo cute!
jeddah schreef:Heb je een foto van de "silver dun" de kleur Silver Dapple komt namelijk bij de mini's en Shetlanders veel voor, zou het een combie kunnne zijn van Silver Dapple en dun? Silver Dapple heeft overigens niets te maken verder met dun of creme gen.

stef schreef:Wat zeg ik nou weer verkeerd![]()
In reactie op Ods dus
)
) die wel tekenen van Dun hebben maar geen Dun zijn! stef schreef:weet ik, ik was de smiley's niet vergeten
Trouwens, Jack over Dun it, is die nou Dun of buckskin? We hebben nl uit de moeder van Yakima (Dun dus) en Jack over Dun it, een Bay veulen....
Vind ik op zich best knap geloof ik
Meavey"]
[quote="jeddah schreef:Heb je een foto van de "silver dun" de kleur Silver Dapple komt namelijk bij de mini's en Shetlanders veel voor, zou het een combie kunnne zijn van Silver Dapple en dun? Silver Dapple heeft overigens niets te maken verder met dun of creme gen.