[WN] WN: Aalsmeer - Oefenwedstrijd Stal Wennekers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Heza_Yankee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 09:52

Ik heb het inderdaad een beetje druk Charene, maar niet alleen met mijn westernwinkel hoor Nagelbijten / Gniffelen

Ikzelf vond het ook een hele leuke dag Het verliep gelukkig allemaal goed. Tenslotte was het voor ons ook pas de eerste keer dat wij zo iets organiseerden. Het enige nadeel was dat er 15 inschrijvingen niet zijn komen opdagen. Niet afgebeld, helemaal niets. Dat was een erg grote teleurstelling voor ons Huilen Maar goed, op zich vond ik het niet gek voor de eerste keer. Ik hoop dat de deelnemers het ook naar hun zin hebben gehad, want dat is toch ook belangrijk. En de eigenaar van stal vond het ook voor herhaling vatbaar, dus misschien komt er nog een vervolgwedstrijd. Maar eerst nog de wedstrijd van 12 en 13 juni *LOL*

De uitslag van de wedstrijden houden jullie nog van me tegoed. Ik ga proberen om ze vrijdag op bokt te zetten

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:21

ik hoorde vanmorgen ook dat wij op de startlijst stonden.
wij zijn dus ook 1 van de mensen die zonder afbericht niet zijn komen opdagen.

wij hadden ons opgegeven voor de wedstrijd in maart, die is niet doorgegaan, wij hebben nooit begrepen dat we automatisch ingeschreven hadden voor een westrijd 2 maanden later. Verward
meestel moet je je voor een wedstrijd op een andere datum weer opnieuw inschrijven, dat hadden wij niet gedaan , omdat we afgelopen weekend niet konden.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:27

Het is ook niet gebruikelijk dat als er een wedstrijd afgelast wordt dat je automatische ingeschreven wordt voor de volgende wedstrijd!

rhynstoner

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:36

Robyn schreef:
He Donny, hoe heeft Theo gereden??
Jammer dat we niet konden komen kijken.

theo heeft uiteindelijk niet gereden we hadden geen twee paards trailer meer tot onze beschikking jammer genoeg. groetjes don