Super gaaf! Ik heb zelf een mini versie van jouw stippel! Ze zijn zo geweldig. Echt super stoer dat jullie dit doen. Het ziet er heel goed uit. En qua aankleding, wat een ontzettend mooi setje zeg, kleuren staan echt geweldig. Heel veel stippelplezier nog!
Fijn om naar te kijken, geen overdreven gejoel en geschreeuw, heerlijk rustig en toch enthousiast: prettig om naar te kijken en luisteren. En fijn gereden, leuke stippel!
Esaqar
Geplaatst: 10-10-16 08:10
Gaaf! En wat ben je rustig zeg haha, heel rustig praten en 'pas op' roepen naar die mensen. Dat had ik niet gekunt, zo aardig blijven.
Wat leuk!! Ik zie jou trouwens best vaak op wedstrijd, dan ben ik eens een keer niet de enige met stippels :p
Anyday
Geplaatst: 10-10-16 08:24
supergave stoere stippel!! Heb echt genoten van je filmpje! Goed gereden!
amyyy55
Geplaatst: 10-10-16 08:36
Wat een heerlijk paard heb jij onder je kont! Zo blij en ontspannen(trekt zich weinig aan vd omgeving) en volgens mij zit jij er ook ontspannem en goed op! Leuk om te zien, ga vooral zo door.
Prachtige combinatie! Altijd weer genieten als ik jullie in beeld krijg:
Captain
Geplaatst: 10-10-16 11:58
Ik verbaas me telkens weer over het domme kuddegedrag van sommige mensen.
Hoe weet je precies welke sprongen je wel of niet moet springen? Is dat aangegeven met kleurtjes? En heb je nooit dat je paard heel erg naar een sprong trekt die niet gesprongen hoeft te worden?
Wat een leuke combinatie zijn jullie! Geweldige stippel heb je onder je kont! Fanatiek op de hindernissen STomme mensen inderdaad.....
BrittS
Geplaatst: 10-10-16 12:36
Heel gaaf! En wat irritant die mensen in het parcour, wat doen die überhaupt midden in je pad (met een fiets ook vooral..) Erg leuk paard ook
rhett99
Geplaatst: 10-10-16 12:52
Wat gaaf! super leuk paard en je setje pas ook erg leuk bij je paard
Eight
Geplaatst: 10-10-16 12:52
Wat is hij ontzettend knap zeg valt echt op door zijn spikkels. odD_Fotos heeft ook een prachtige foto gemaakt, dat groen staat zo gaaf bij zijn vacht en bruine tuig
rainbow8
Geplaatst: 10-10-16 14:13
Mooi paard heb je.. Ik ben niet thuis in de cross.. Maar ik zag dat je elke keer hindernissen oversloeg.. Waarom was dat?? En waarom nam je de andere hindernissen wel??
ulaantje
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-16 15:14
@Sunneva: ja klopt herken jou inderdaad ook vaak, zal volgende keer hoi zeggen
@Tymone: Ik rijd nu L SGW met hem. Het klopt dat ik soms hindernissen over sla, deze zijn dan voor een andere klasse als die ik rijd. Vooraf loop je de route en bekijk je welke hindernissen voor jou klasse zijn. Iedere klasse heeft zijn eigen kleur bordje erbij.
@Arjan1983: Dit parcours was 2400 meter dacht ik.
@MaritB: Zie mijn uitleg hierboven.
@Captain: In het begin heb ik dat wel eens gehad ja dat hij naar een andere hindernis trok, tegenwoordig niet meer zo vaak. Hij snapt het spelletje inmiddels
@odD_Fotos: Vind het echt een mooie foto van ons samen! En bedankt voor het mooie compliment!
Verder iedereen bedankt voor de leuke reacties! Had niet verwacht zoveel leuke reacties en complimenten te krijgen
Wauw Elise, wat rij jij prettig en wat is Spix toch een fantastisch paard!
lieke2
Geplaatst: 10-10-16 20:44
Wow gaaf om een keer met jullie door het parcours te rijden Wat gaat hij toch lekker door het bos en soepel over de hindernissen! Je hebt wel extra hindernissen te nemen met die fiets ook Lekker zo doorgaan
Annemieke60
Geplaatst: 10-10-16 21:37
Leuk om al die enthousiaste reacties te lezen. Ben heel trots op m'n stippel en Elise.