Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Getup schreef:Wat een plezier om naar te kijken. En hij doet t gewoon allemaal; heerlijk. Zulke paarden moeten ze fokken, dan zouden meer mensen het leuker hebben met hun paarden
Babootje schreef:Gefeliciteerd met je mooie punten!
Wat een enorm leuk paard heb je zeg.
Het is nooit gezegd dat een goed dressuurpaard niet zou kunnen springen of andersom. Ferro is zijn carriere ook heel verdienstelijk begonnen als springpaard.
Ik vind dat je paard een mooie springtechniek heeft en zn rug goed gebruikt.
Wij hebben ook een dressuurpaard (4 jaar) dat ook heel goed lijkt te kunnen springen. Je merkt dat hij het enorm leuk vindt en er erg los van wordt (en blijft). Dus 1 x per week een paar sprongetjes in de bak houden we erin.
_Elke schreef:Nou ik heb ook z'n democraat staan.. Het is dat ze voor mij na heel veel discussie door het vuur gaat maar anders...![]()
Ik zie dat jij ook z'n band hebt met jouw craatje. Mooi om te zien. Ze zijn zo veelzijdig!! Mijne vind dressuur niet zo veel aan maar kan het wel, ze gaat veel liever over hout en het liefst over een boomstam![]()
Veel plezier met je topper!!
pol013 schreef:Zoals ik daar al zei: leuk beest is het.
Zijn instelling was in ieder geval heel goed en zijn springen ook.
Ik zit op die kleine bruine. En hier ook dressuur met crossen goed te combineren.
MonteKarlo schreef:Ziet er leuk uit! Fijn terrein daar ook hè! Wij gaan er ook wel eens heen om wat sprongetjes te wagen
xTammyy schreef:Gaaf hoor Lotte! En nog gefeliciteerd met je punten inderdaad
Stoer van due picknick tafel, toen ik laatst met Flame daar was durfde ik die niet. Achteraf ook maar goed want we zijn uit eindelijk bij die sprong van foto 9 gevallen![]()
Binnenkort maar weer s een buitenritje samen doen!