Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Foto's zouden heel leuk zijn!!!

Springen heel fijn en kort gedraaid, foutloos binnen de tijd. Toen de cross... In Chaam moesten we nog even inkomen en was ie erg gespannen in de cross wat resulteerde in een langsloper en weigering. Ook in Etten-Leur startte we met spanning maar de eerste paar sprongen waren breed en makkelijk te nemen dus dat was wel fijn voor ons (in Chaam kwam al vrij snel een technisch lijntje dat dan ook mis ging). Na hindernis 5 begon ie te ontspannen en voelde ie super aan. De rotsen gingen super fijn en ook de ophaalbrug ging ie super overheen. Het smalle tonnetje en water dacht ie goed mee en gingen vanzelf. Uiteindelijk foutloos gecrosst en 4 sec buiten de optimale tijd. Toen de uitslag.... Ze hadden me op uitgesloten gezet omdat ik gevallen zou zijn. Echter m'n finishtijd stond er wel gewoon goed op. Nu ben ik tijdens m'n rit denk ik wel 3 of 4 combinaties tegen gekomen die uitgesloten waren, dus wellicht dat de hinderniscontroleur zich vergist heeft (heel begrijpelijk, zit er zelf ook weleens en je moet echt goed opletten). Die wist het niet meer en de organisatie had de fout terug gedraaid (immers vallen en 4 sec buiten de optimale tijd is erg lastig, naast het feit dat je niet door mag rijden na een val). Hiermee werd ik samen met Jan van Beek gedeeltelijk 1e!
Maar wij reden beide voor het Brabants kampioenschap mee en later werd alleen Jan gehuldigd als kampioen. Onze cross was exact hetzelfde (foutloos in een tijd van 5.30), nu was de organisatie van de beste dressuurstand uitgegaan. Zelf kon ik in de regelementen nergens iets terug vinden van dat dressuur of springen bepalend zou zijn (had het wel snel opgezocht, dus niet volledig uitgespit) , alleen dat fouten cross + dichts bij de optimale tijd bepalend is. Het regiobestuur zou het nog nakijken in ieder geval. Maar toch ontzettend trots op m'n paard dat ie het in zijn 2e wedstrijd al zo goed doet!
Om 13'18 de cross in
Sim schreef:kikkerdril4 schreef:ik rijd ook best wel in het begin en kan helaas het parcours niet lopen dus hoop dat ik alle goede sprongen neem
Das toch wel een grapje hoop ik?!

maximiliano schreef:@Hulene, ik gok dat je de M gereden hebt toch? Anders snap ik de uitsluiting wel. De stenen en ophaalbrug waren voor het M en niet de L![]()
@ Kikkerdril je moet toch je afstanden lopen? Blindelings rijden is in de cross toch onmogelijk?!
Maar ga hem nu dus wel lopen zaterdag
(heb hem deels al wel gelopen hoor 3 april)