[WN] Volgtopic: van dressuurruiter naar westernruiter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MachoPablo

Re: Volgtopic: van dressuurruiter naar westernruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 23:53

Wat leuk dat je de overstap maak ben erg benieuwd naar je vooruitgang

Djorf_6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-15 09:04

Whizz schreef:
Ik ga lessen bij W.ittebrug in Den Haag. Ik ben zo benieuwd hoe het is, vooral die teugels :? Dat wordt nog wat _O-

Ik ken het niet maar ziet er uit als een goede manege. Veel plezier :j

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:15

_O- nou, mijn eerste dressuurles zit er op. Het was superleuk, maar inreed als een natte krant. Ken je die uitdrukking? Nou ja, je begrijpt het wel denk ik. Het was zó anders. Niet zozeer de manier van rijden dat is nog wel te doen, maar ik zat op een reusje. :) met dus ook reusachtige bewegingen dat is wel even wat anders dan mijn westernbijrijdpown! Die rijd ik bijna op m'n gedachten zo lijkt het wel. Nou, deze niet hoor :# maar..... Het was leuk en voor herhaling vatbaar, dus volgende week nog een keer!

Djorf_6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 21:22

Hahaha _O- fijn dat je een leuke les hebt gehad

Djorf_6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-15 11:04

vandaag weer een les gehad. Helaas heb ik geen foto's, want de telefoon van mijn moeder was leeg |o .
Ik mocht weer op risshar(?), maar de volgende keer mag ik waarschijnlijk op Bell. We hebben het vierkantje geoefend en de L. Nog best lastig 8)7 . Ik ben nog steeds aan het klooien met de teugels :o . Hopelijk heb ik volgende week wel foto's.

Djorf_6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-15 17:08

Lang niet meer gepost, sorry voor de volgers -O-
Ik heb een paar foto's en zal die binnekort plaatsen. Mijn moeder wou geen foto's maken dus heb er niet zoveel. De laatste tijd hebben we geoefend voor de wedstrijd. Oefeningen zoals de brug, het hek, slalomen om pionen en de L hebben we regelmatig gedaan. Zaterdag en volgende week zaterdag zijn mijn laatste lessen, omdat het best ver weg is en hier in de buurt geen western manege is. Ik hoop volgend jaar weer te gaan rijden, want ik vind het echt leuk.
25 oktober heb ik mijn wedstrijd!! *\o/*