Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
groot en bruin. Had 203 punten. Springen waardeloos (3 balken) Er vloog bij inspringen een ijzer af, paard liep weer stom te weigeren en vond in het bos de inspringbomen al eng. Had echt de neiging om hem aan een boom te binden met een bordje 'gratis mee te nemen'. Ik was dus lichtelijk geïrriteerd toen ik de cross in ging. Stoppen was geen optie en heb hem overal overheen geschreeuwd
maar goed, wel rondgekomen met alleen een stop op 4. Ik ging ff te hard op 3 en stuurde teveel waardoor hij langs 4 schoot. vibabu schreef:Enige wat ik niet snap dat ik op m'n stijlbrief kreeg dat ik geen verlichte zit heb getoond. Ik heb de hele weg in verlichte zit gezeten behalve voor de sprongen en de greppel. Na de afsprong weer netjes in verlichte zit verder.

M_Vainqueur schreef:odD_Fotos schreef:
Wat maak jij steeds gave foto's zeg! En wat ben ik toch weer verliefd op m'n knol![]()
wat een gave manieren heeft ie
! Tijd om zelf wat beter te worden, dan neemt die me zo mee door alle hogere klasses
[ [url=m/yKUkVD.jpg]Afbeelding[/url] ]