Metaxa schreef:Ik herken mij heel erg in jouw verhaal!
Loop zelf ook tegen (ongeveer) het zelfde aan bij dressuur, ookal rijd ik ik het nog maar 2 jaar.
Lijkt mij lastig om er mee in contact te komen als er in jouw ongeving alleen op dressuur wordt gericht ja!
Hier waar ik woon is er wel mogelijkheid...
In drenthe ken ik eigenlijk niks dus kan je daar niet mee helpen maar hoop voor jou dat het lukt voor jouw en dat je vind wat bij je past!
Fijn om te horen dat ik niet de enigste ben. Wel vervelend dat je met het zelfde zit als mij

Er zijn hier in Drenthe echt wel western mogelijkheden. Maar tja vind ze maar eens en kom er maar eens mee in aanraking. Dat blijkt nog niet zo makkelijk te zijn als dat je zou denken.
Wat moet ik me er eigenlijk bij voor stellen? Is het gewoon een wedstrijd?
Maar dan leer ik ook weer beter met kritiek om gaan haha. Door dat jullie zo positief zijn over hoe goed ze wel niet is vind ik het nu zelfs eng 
die misvatting heb ik niet. Even om dat uit de weg te ruimen! Enkel een voorbeeld van een ding wat ik niet meer mag of in elk geval op het moment niet mag. Ik kan niet in de toekomst kijken dus ik weet niet hoe het herstel gaat. Ik heb en western clinic bijgewoond. Wel van af de zei lijn maar wat daar verteld werd leek meer aan te sluiten op wat ik zoek. Nu weet ik dat ook niet 100% zeker dus ik zal sowieso lessen moeten gaan volgend om dat te bevestigen.