Welk horloge hebben/gebruiken jullie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ik_op_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 19:01

__Nicky schreef:
Ik gebruik de TomTom Runner icm Polar Equine Belt en H7 transmitter. Werkt perfect! Horloge is niet zo duur en zitten zo'n beetje alle functies op die je je maar kan wensen!

__Nicky: ik heb vandaag ook een Polar Equine Belt aangeschaft, met daarop de zender van mijn Garmin Forerunner die ik voor mezelf al had. Maar: er zit een flinke plastic gesp op. Hoe doe jij dat met het zadel erop?

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 20:44

Die gesp zit onder de buik en ligt voor de singel :)
Ik zie geen moeilijkheden mbt het zadel.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:18

Die vreselijke gesp heb ik eraf geknipt en er klitteband op genaaid :j Echt waar, mooi dat Polar zo'n band produceert maar haal er in godsnaam een paardenkenner bij...... Bij mij zat die gesp wel heel erg in de weg en knelde velletje af doordat ik een anatomische singel heb.

Ik_op_bokt

Re: Welk horloge hebben/gebruiken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:13

Dank allebei! Ik vrees dat de gesp er bij mij ook af gaat :)

horse3112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 07:20

Heeft iemand ook ervaring met de GPS ontvangst van een polar M400?
Ben nl. op zoek naar vervanging voor mijn polar RC3 gps welke op veel plekken geen of weinig gps ontvangst heeft.

Winna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 09:27

Ik heb de polar M400 sinds vorige week en afgelopen weekend heb ik m veel gebruikt en de gps ontvangst was prima. Na het aanzetten heeft ie binnen een minuut ontvangst en ook in het bos was de ontvangst goed. Wel is mij geadviseerd om m regelmatig aan de computer te koppelen. Er worden dan gegevens van satellieten gedownload die zorgen voor een betere en snellere gps ontvangst.

Equilog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:03

Polar heeft de GPS inderdaad sterk verbeterd ten opzichte van de RC3. Via de computer krijgt het horloge een bestand waarmee hij in de dagen erna (tot maximaal twee weken) sneller satellieten kan vinden (assisted GPS).

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 08:36

Heeft de TomTom Runner ook de 4 functies afstand, snelheid, hr, gemiddelde snelheid duidelijk ergens staan zonder dat heel veel knoppen ingedrukt moeten worden?

Die Equine Belt is inderdaad vreselijk met die gesp in combinatie met een anatomische singel. Bij mij gaat het soms goed en soms schuurt het alles kapot. En het ene paard heeft natuurlijk ook meer singelruimte dan de ander.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 09:34

_suus19_ schreef:
Heeft de TomTom Runner ook de 4 functies afstand, snelheid, hr, gemiddelde snelheid duidelijk ergens staan zonder dat heel veel knoppen ingedrukt moeten worden?

Die Equine Belt is inderdaad vreselijk met die gesp in combinatie met een anatomische singel. Bij mij gaat het soms goed en soms schuurt het alles kapot. En het ene paard heeft natuurlijk ook meer singelruimte dan de ander.

Je kan drie verschillende functies in het beeld zetten. Eentje groot in het midden, en twee in het klein bovenaan :)

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 10:40

__Nicky schreef:
_suus19_ schreef:

Je kan drie verschillende functies in het beeld zetten. Eentje groot in het midden, en twee in het klein bovenaan :)

De info in de twee kleine schermpjes bovenin staat vast (je kunt wel zelf instellen welke info je daar voor vast wilt hebben staan) De info op het grote scherm kun je onder het rijden heel makkelijk verwisselen door omhoog of omlaag te duwen op de grote knop

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 12:45

Jep klopt :) ik heb meestal in het grote scherm hartslag en in de kleine schermpjes gemiddelde snelheid en afstand of duur.

Mabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 19:59

Ik heb een garmin 210 en sinds 3 maanden ook een polar m400, ik vind dat de m400 tegenwoordig qua gps ontvangst net zo goed is al garmin, ik vind e m400 fijner omdat ik nu alles wat ik snel wil zien op 1 scherm kan zien en niet meer hoef te switchen tussen schermen.
Ik ben er echt dik tevreden mee!