Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

stollen moet je toch draaien
wat een knaller! De tijd stond scherp, en normaal heb ik daar geen problemen mee, maar heb echt geknalt 
en Limburgs Kampioen 
dat is echt iets nieuws. Nou toen wilde hij bij de afsprong niet echt lekker terug komen waardoor ik de smalle niet ging halen en maar een mooie volte over het alternatief heb gemaakt. Hierna luisterde hij gelukkig iets beter. Vervolgens nog ergens mijn zweep weg gegooid omdat ik had besloten dat dat ding echt in de weg zat. Bij de steile helling luisterde hij eindelijk en toen toch nog wel wat fijner kunnen rijden. Maar ben niet echt tevreden omdat ik totaal geen controle had.
Alleen jammer dat het gevoel er gewoon niet echt was.Seventeen schreef:Ik heb heerlijk gecrosst maar was niet zo tevreden over de cross.
Vond het echt een práchtige cross, supermooi aangekleed en echt heel eerlijk! Was overigens voor het hele terrein maar vond dat ze het inspringen van het springen en de cross absoluut niet handig hadden gedaan en naar de startbox gaan. Toen diegene voor mij weg was van de start kon ik daarheen en draafde er rustig heen en toen had ik nog maar 1 minuut.

CalvinenGino schreef:Maar soms is het echt niet leuk!
Op het dressuurterrein, toen ik dus in de crossoutfit daar stapte, ging hij helemaal door het dolle heen, zelfs toen mijn vriend hem vast hield bleef hij gek doen.
Uiteindelijk zat het me echt hoog, ben afgestapt, en stamp onder zijn kont gegeven en gezegd dat hij daar mee moet ophouden, aan de hand maar gestapt naar het springterrein, uiteindelijk daar kunnen opstappen, en daarna nog nooit zo relaxed kunnen stappen op een spring/crossterrein.
Moet ik dus maar eens vaker doen