Heeft iemand van jullie al eens eerder TREC Heiloo gereden? Kan je daar een paddock opzetten bij je auto of moet dat ergens anders? Hoe groot mag je zo'n paddock maken, 5x5m?
fransje23
Geplaatst: 23-03-15 22:40
Wij hadden 2 jaar geleden wel een paddock Had toen geen auto mee dus daar was het niet vlakbij Maar de opgezette paddocks waren toen langs de grote rijbak en niet tussen de geparkeerde trailers. Het handigste is om even contact op te nemen met de organisatie.
Ik kan meedoen! Ben van de reservelijst afgehaald! Nou dus alleen het probleem dan ik net een paar maanden te jong ben om alleen te mogen rijden.. Iemand?
Weet de organisatie niet iemand met wie je kunt rijden?
Iemand een idee wanneer de startlijsten komen? Ik vrees namelijk dat ik eerder weg zal moeten dan onze stal open gaat en ik heb altijd even de tijd nodig om de staleigenaar daarop voor te bereiden.
Jaaaa eindelijk de Trec rijden!! 22 maart nog wel in het Amsterdamse bos wezen rijden, was toch nog een rit georganiseerd door de organisatie. Alvast even kunnen oefenen en weer wat wijzer geworden over het kaartlezen ed. Altijd handig en leuk!! Wij moeten al om 9.05 beginnen dus wordt lekker vroeg