Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Risje80 schreef:Ik ben ook aan het zoeken! Vraag me af waar spring schoenen precies voor zijn? Sorry hoor ik ben echt een groentje. Ik rij nooit met wat voor bescherming dan ook
Leuk, misschien worden we welnin dezelfde groep ingedeeld
FleurSylvano schreef:Risje80 schreef:Ik ben ook aan het zoeken! Vraag me af waar spring schoenen precies voor zijn? Sorry hoor ik ben echt een groentje. Ik rij nooit met wat voor bescherming dan ook
Leuk, misschien worden we welnin dezelfde groep ingedeeld
Ja zou leuk zijn houden even contact. Springschoenen zodat ze niet tegen de hindernis stoten met blote hoef en ook voor de ijzers dacht ik. Zit nog te twijfelen voor kalkoenen ga jan nog even maielen of dat nodig is op dat terrein!
[/quote]FleurSylvano schreef:maj0 schreef:Fleur wil je dateven laten weten van de kalkoenen
Hoi Fleur
Rijden met kalkoenen is beter, echter als het normaal droog is kan het ook zo.
Cross je meer dan is het beter, echter voor een keer hoef je niet die extra kosten te maken
groeten Jan
plus dat je ze ook prima kan gebruiken voor het normale springen etc. FleurSylvano schreef:Ja zeker, de startlijst komt op de website te staan.
Mijn paard loopt op blote voetjes, dus dan zal.springschoenen niet nodig zijn denk ik
) Maar weten jullie wanneer de oefencross in Bussloo is? Ik heb al gezocht op google, maar kon niets vinden.. Een exacte datum hoeft niet, maar in welke maand is prima. Thnx!