En werk net als gothicpizza6 ook bij CSI Stables

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
waxmeltsenzo schreef:precies dit!Ik denk dat veel mensen met een stoornis in het autistisch spectrum, heel goed met paarden en andere dieren overweg kunnen. Autisme kan wel zorgen voor een vertraagt motoriek en met het rijden zal het er ook om gaan in hoeverre dat het geval is. Maar er zijn ook autisten die helemaal geen vertraagd motoriek hebben die zullen hier dus helemaal geen problemen mee ondervinden. Ik denk dat je geen beter iemand kan hebben dan een autist!
lotje_elmo schreef:waxmeltsenzo schreef:precies dit!Ik denk dat veel mensen met een stoornis in het autistisch spectrum, heel goed met paarden en andere dieren overweg kunnen. Autisme kan wel zorgen voor een vertraagt motoriek en met het rijden zal het er ook om gaan in hoeverre dat het geval is. Maar er zijn ook autisten die helemaal geen vertraagd motoriek hebben die zullen hier dus helemaal geen problemen mee ondervinden. Ik denk dat je geen beter iemand kan hebben dan een autist!
alleen moet je bij autisten iets duidelijker zijn. Mijn verzorgster is ook autist maar zij gaat tenminste goed met mijn spullen en paard om! Top!