Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
superpony schreef:Sorry hoor, maar dit vind ik een behoorlijk aanmatigende uitspraak. Wie ben jij om te bepalen wat men wel en niet mag importeren !!Leuk als mensen nog steeds wat uit de USA halen, maar dan moet het wel iets heel bijzonders zijn en dan tellen de import kosten niet meer.

Daarvoor hoef je niet echt meer naar de USA of Canada. Al moet ik eerlijk toegeven, de paarden die ik hier (Canada) al heb zien rondlopen spreken me toch net meer aan (vnl. op karakter, conformatie, pedigree, etc.) dan de Europese paarden. Al kan dat natuurlijk puur toeval zijn en heb ik gewoon het geluk om met fantastische paarden te werken hier

DubbelDun schreef:superpony schreef:Sorry hoor, maar dit vind ik een behoorlijk aanmatigende uitspraak. Wie ben jij om te bepalen wat men wel en niet mag importeren !!Leuk als mensen nog steeds wat uit de USA halen, maar dan moet het wel iets heel bijzonders zijn en dan tellen de import kosten niet meer.
Het is jouw geld niet, jij hoeft er niets mee te doen, dus waarom voor en ander uitmaken dat het 'wel iets bijzonders moet zijn'??
Als TS het geld er voor over heeft om de dure 'postzegel' te betalen is dat haar zaak.
Wat ze met het dier wil doen is ook haar zaak.
Wij kunnen hooguit aanreiken waar ze om moet denken en wat er bij komt kijken. De beslissing is aan haar.

.