@ astridklomp, bedankt voor je uitgebreid antwoord! Goed van je dat je zo voorzichtig bent geweest, het heeft duidelijk geholpen!
Helaas is dit paard nog steeds niet helemaal zuiver in stap, en dit na 8 maand 'rust'. Ziet er niet zo goed uit voor hem vrees ik
@ FindingJack, succes met je merrie! Ik hoop dat de therapie helpt en dat je weer met haar kan starten. Voordeel van een merrie is, dat je er altijd nog mee kan fokken, dat heb je met een ruin helaas niet. En laat het paard in mijn verhaal nu net een ruin zijn, helaas ^^. Hou je ons op de hoogte van het herstel van je merrie? Ik ben zeer benieuwd!
@ rapido, het is zeker een risico, een paard met een blessure kopen. Maar soms kun je zo een koopje doen en met veel geduld (vooral daar wringt het schoentje bij de meesten) en een goede behandeling kan het misschien nog goed komen. Al zal ik het zelf niet snel doen... Mijn vraag was puur hypotetisch en niet omdat ik dit paard zou willen kopen. Als ze hem aan mijn zouden schenken, dat is iets anders
haha. Ik nam hem direct mee! Ok, heb dan wel de kost van het transport nog (Canada - België), dus zou afhangen van hoeveel me dat zou kosten. Tja, ik heb echt een zwak voor dit paard