Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ElCid schreef:Ik heb me ingeschreven voor 18 oktober, ben heel benieuwd. Ik rijd alle 3 de proeven, dus van newcomer, novice en intermediate. Het is een soort oefenwedstrijd, iedereen rijdt de proeven 2x, de 1e keer krijg je beoordeling en wat er anders/ beter moet en dan mag je de proef, met die tips nog een keer rijden.
.
, is ook leuk
ElCid schreef:Jammer genoeg heb ik de wedstrijd moeten afzeggen; de kosten begonnen een beetje de spuigaten uit te lopen en dat kregen we pas woensdag te horen................
De wedstrijd zelf was niet duur, 20,- voor de 3 proefjes met uitleg, maar de bijkomende kosten werden een beetje te gek!
De box, va. vrijdagavond, was 70,-, dat hadden we er evt. nog voor over gehad al is het een knappe prijs maar toen we te horen kregen dat we voor het neerzetten van onze trailer ( met living, dus daar zouden we dan in slapen) ook nog 40,- moesten betalen was de lol er af.
Met heen en terug rijden, eten en ons andere paard 2 dagen in pension zou het grapje ons ca. 300,- gaan kosten. Dat vinden we te veel voor een "oefen' wedstrijd. Jammer dat er dit soort belachelijke prijzen worden gevraagd.
), en de wedstrijd ook niet.

dan heb je dus Western/ Cowboy Dressage. ElCid schreef:Intussen heb ik Jeff Sanders bereid gevonden om volgend jaar een clinic te komen geven in Nederland op 11/ 12 juli. Bij belangstelling kan je me een PB sturen.
racinggirl schreef:Heb het gezien maar dan nog is het een eenmalige aktie er is bv op wedstrijdnivo niks te vinden, tenminste ik kan het niet vinden