Tieneke: Komt goed! Ik zie ze wel verschijnen.
RC86: Bedankt! Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat vind!
Letje01: Ja, klopt! We deden mee op the Farm, dit was haar allereerste wedstrijd. Ze had een dik jaar geleden weinig zelfvertrouwen en schrok zich dan ook een hoedje van andere paarden. Daarom vond ik de Pleasure wel een fijne oefening. Ze keek toen inderdaad nergens naar om. Superbedankt voor je compliment! Wie kwam je supporteren? Dan supporter ik volgende keer mee 
ThreeFingers: Eigenlijk heb je wel gewoon gelijk! Ik heb een cap, ergens onder een dikke laag stof
En bedankt voor je fijne woorden!
Danielle: Bedankt
Ze gaat gelukkig nooit weg!
Smart: Thanks! Oh, zie in je profiel dat je de eigenaresse bent van Silver Thaqib. Gaaf dier vond ik dat. Mijn ruin is zelf grotendeels Crabbets qua bloedlijnen en dat zijn toch echte toppers!
Blaze_C: Wat een complimentjes...
Ringelberg: Bedankt! Wat staan er bij jou gave Tinkers in je profiel! En bijna niet meer paardloos, zie ik? 
Melayka: Bedankt! En jij bent de eigenaresse van Brego? (Mooie naam heb je gekozen) Aan zijn stamboeknaam af te leiden is hij gerelateerd aan Cadaar? 
Carmen: Wie we hier hebben! Alles goed met jou in het prachtige Canada? En is goed, steeds welkom! Volgend jaar doen we normaal wel wat wedstrijden mee 
Mijn excuses voor eventuele fouten, mobiel typt niet zo makkelijk
En Gladdys staat in uitgelicht, wow! Wat ben ik trots!