Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tita schreef:Gaaf verslag en foto's
Maar het Nederlandse team (foto3 van onderen) mag ook wel beetje aan hun eigen conditie gaan werken.
Sorry maar tis geen gezicht
... 
janouk schreef:Wel een dure onderneming zo, denk ik, starten in Italië: in ieder geval een echt avontuur.
Hoe werkt dat? Hebben jullie sponsoren voor de reiskosten? Of is alles uit eigen zak?
Duur grapje inderdaad, maar het was voor ons ook gewoon vakantie 
Kaus schreef:Niet banketstaaf bedoeld, maar ik lees vaak in je verslagen dat je dingen overslaat of dat dingen niet gaan zoals ze horen te gaan.
Hoe kun je dan toch op dit niveau rijden?
Maar dat is ook het mooie van de sport, dat je de keuze mág maken. Ik durf gewoon niet hoog meer te springen, maar kan dus wel de rest van het parcours zo doen. Onze laatste wedstrijd in Twello hebben we gewonnen zonder ook maar een sprong te hoeven nemen
Ik spring dan niet, maar haal wel veel punten in de MA op mijn stap. Als het paard van een ander daar niet goed scoort, kan je heel wat inhalen. Net als in de POR; een baken missen is 30 punten, dat zijn drie hindernissen in de PTV. De PTV is gewoon niet het belangrijkste onderdeel. Kaus schreef:Maar je moet dus wel steeds een bepaald aantal punten halen?
Je kunt niet zomaar meedoen aan een EK wedstrijd lijkt mij?
Snadrem schreef:Okee, dus de drie verschillende onderdelen worden in de puntentelling gewoon bij elkaar opgeteld? Dan begrijp ik er al iets meer van.
tita schreef:Gaaf verslag en foto's
Maar het Nederlandse team (foto3 van onderen) mag ook wel beetje aan hun eigen conditie gaan werken.
Sorry maar tis geen gezicht