Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JoycexEnya schreef:Ik zal met met me moeder overleggen of ik beide dagen mag komen. Met hrt openbaar vervoer is het 2 uur reizen enkele reis
ItsMeGaby schreef:ik zag dat er foto's van de hindernissen in de parcoursschets staan! Helaas kunnen alle pc's thuis en op school de foto's niet laden ;o ben ik de enige? Of is er iemand die ze misschien hier wil plaatsen?:)
PolleMaster schreef:JoycexEnya schreef:Ik zal met met me moeder overleggen of ik beide dagen mag komen. Met hrt openbaar vervoer is het 2 uur reizen enkele reis
Laat maar weten of het lukt!ItsMeGaby schreef:ik zag dat er foto's van de hindernissen in de parcoursschets staan! Helaas kunnen alle pc's thuis en op school de foto's niet laden ;o ben ik de enige? Of is er iemand die ze misschien hier wil plaatsen?:)
Klopt, er staan nog geen foto's van de hindernissen online. De eerste zullen dit weekend geplaatst worden! Er wordt druk getimmerd en het ziet er veelbelovend uit
PolleMaster schreef:ItsMeGaby schreef:ik zag dat er foto's van de hindernissen in de parcoursschets staan! Helaas kunnen alle pc's thuis en op school de foto's niet laden ;o ben ik de enige? Of is er iemand die ze misschien hier wil plaatsen?:)
Klopt, er staan nog geen foto's van de hindernissen online. De eerste zullen dit weekend geplaatst worden! Er wordt druk getimmerd en het ziet er veelbelovend uit

. Word mijn allereerste cross ooit en ook die van mijn paard
. Dus ben benieuwd! En anders rijden we gewoon om elke hindernis heen
. 
: Ik zag net een filmpje van iemand die een oefencross ergens anders had gedaan en haar paard vond het nogal eng en zij kon haar paard elke keer even aan de hindernis laten ruiken en even laten kijken. Is dat hier ook mogelijk of zitten de deelnemers daar te kort achter elkaar voor?