[WN] Mijn allereerste western show!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mijn allereerste western show!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 10:00

Gaaf hoor!! Je rijdt rond alsof je dit al heel lang doet vind ik. En die bok zag ik ook niet aan komen :')

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-14 13:57

@Sharivb: Helaas niets aan te doen maar als ik kan pik ik echt nog wel een wedstrijd mee hoor! Ergens hoop ik in April/Mei 2015 hier nog te zijn om de grootste show hier in de omgeving mee te kunnen pikken! Dat zou wel helemaal het einde zijn, dus ik blijf duimen dat dat ook gaat lukken!

Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden van mijn western avonturen hier ;)

@corine1981: Dank je wel! Leuk dat je de Morgans persoonlijk kent! Ik vind het ook een erg gaaf en veelzijdig ras! Vermaak me prima en als alles goed gaat zal ik ergens na volgende week ook nog eens op een Hunt Seat gereden Morgan gaan rijden (we hebben n nieuwe op stal staan en mijn instructrice (en zelfs haar zoon (ook een trainer!) willen beide hebben dat ik daar eens op stap :D).

Plezier gaat zeker lukken! Rijdt zo'n 3x per week en ben er nu over na aan het denken om mss n paard op stal te gaan huren dus dat komt allemaal goed!

@VivaLaVida:Thanks!

Die bok blijft mij verbazen! De eigenaresse van Floyd en dus ook mijn instructrice zag het ook alleen omdat hij zijn hoofd schijnbaar heel licht naar binnen kantelde (zei ze me afgelopen week) en tja, toen was het al te laat om me te waarschuwen ;)

Thanks voor je compliment :o , ik rijdt toch echt pas 2 maanden western ;)

Moet wel zeggen dat ik van de wedstrijd en het rijden van Floyd veel geleerd heb wat ik nu weer over aan het brengen ben op Hank (de paint die mijn project geworden is!), merk aan mezelf dat ik mn hand mooi stil en boven de knop houdt en dat ik al het stuurwerk met mn benen doe.... Hank sprong linksom altijd verkeerd aan in de lope.... Nu niet meer, hij bokte als hij daar zin in had (mini bok in vergelijking met die op het filmpje)... Doet hij ook nauwelijks meer....

Hij was niet te genieten met poetsen... Uhm, menen jullie dat??? Komt er gisteren iemand naar me toe met de woorden: Hoe krijg je DAT voor elkaar? Wijst ze naar een slapende Hank die dus tussen de cross cables staat te soezen terwijl ik aan het borstelen ben <<)

Zeg ik: Ik snap sowieso al niet waarom IEDEREEN hier zo'n schrik van hem heeft! Ik heb daadwerkelijk nog geen paard gezien die zo lief is! Ja, hij bokt af en toe.... JA, hij is niet de makkelijkste! Maar om nu te zeggen dat ik er schrik van heb?? Nee, dat kan ik niet :D

Zal wel aan mij liggen of aan het feit dat Hank gewoonweg liever 1 mens heeft die voor m zorgt (en laat mij dat nu zijn want naast mij rijdt niemand m) ofzo...

Floyd is nog steeds Floyd, heerlijk paard om op te rijden en van te leren MAAR geef mij er maar eentje waar ikzelf mee aan de slag kan, eentje die mij leert en ik hem... Die heb ik gelukkig gevonden in HAnk!

Ik zal vd week weer eens iemand laten filmen (we krijgen vanaf woensdag onze 1e vakantieganger ;)) en dan zal ik jullie op de hoogte blijven houden van het wel en wee hier :D

Sharivb

Re: Mijn allereerste western show!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 19:27

super ! :D
ik kende morgans eigenlijk nog niet ,
heb ze eens opgezocht
ben nu best wel verliefd geworden hihi :#