Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Steaming schreef:Cornelie.
Wat is de reden dat je je Myler uit Amerika hebt over laten komen??
The Oregon Trail Tack Store in Eesergroen heeft dit merk ook al enige jaren in hun assortiment.
Hans en Monique hebben al heel wat jaren ervaring met deze bitten, zij kunnen je vast en zeker advies geven.
Op ebay kan ik vanaf de bank met mijn laptopje op schoot lekker shoppen
Why fix what isn't broke!? En jouw dierenarts is niet de enige die er tegen is SM... de mijne ook (of het moet dezelfde zijn
) en dat is toch een goed bekendstaand paardenarts.
kan een mens zich voelen
Toen ik haast had had ik alleen aan de linkerkant gekeken en daar lijkt alles redelijk te passen. Tussen bit (ongeacht welk bit) en tand zit nog ong 8 mm MAAR.... ik had nu ook tijd om aan de rechterkant te kijken en daar schrok ik toch wel van. Die tand zit dus, ongeacht welk bit, continu tegen het bit aan!! Verklaard ook wel een aantal dingen die ik tijdens het rijden tegenkwam maar ik moet dus echt maandag de DA bellen. Maar ja, weer wat geleerd. Flying high, via ebay heb je binnen 10 dagen zo'n bit in huis voor een zeer leuke prijs

cornelie schreef:Aha, dan zijn waarschijnlijk haaktanden ja. Op mijn vorige stal kwam standaard 1 x per jaar een tandarts en dan werd ook van elk paard een kaart bijgehouden etc. In principe heb ik daar zeker wel vertrouwen in maar je hoort gewoon ook nog genoeg van die indianenverhalen over tandartsen. Hier in de buurt zit een praktijk met een speciale paardenarts in dienst dus ik ga die in elk geval even telefonisch wat vragen stellen. Maar als deze haaktand afgeknipt en rondgevijlt zou worden dan ligt het bit er toch nog steeds op/tegenaan? Of is dat toch al voldoende?
jackie"]
[quote="cornelie schreef:Aha, dan zijn waarschijnlijk haaktanden ja. Op mijn vorige stal kwam standaard 1 x per jaar een tandarts en dan werd ook van elk paard een kaart bijgehouden etc. In principe heb ik daar zeker wel vertrouwen in maar je hoort gewoon ook nog genoeg van die indianenverhalen over tandartsen. Hier in de buurt zit een praktijk met een speciale paardenarts in dienst dus ik ga die in elk geval even telefonisch wat vragen stellen. Maar als deze haaktand afgeknipt en rondgevijlt zou worden dan ligt het bit er toch nog steeds op/tegenaan? Of is dat toch al voldoende?