Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sirius_ schreef:ze hebben een 2-jarige red dun hengst te koop, een 3-jarige palomino merrie en een 5 jarige vos inderdaad. Ik heb een groot zwak voor de palo merrie, echt een superlief en braaf dier, maar de hengst is ook erg gaaf. Het vosje ken ik niet zo goed, die andere twee ken ik van kleins af aan namelijk al
https://www.facebook.com/trainingsstalstarnmeer
En je kan ook altijd even bellenEr is ook nog een twee jarige merrie van einstein en een twee jarige kleindochter van jay crew die volgens mij ook nog te koop zijn
, tis dat ze een paar jaar te vroeg komt en waarschijnlijk ook flink boven mijn budget
haha. Ik zal pas over een goed jaar op zoek kunnen gaan naar mijn eigen quarter/paint. Maar wat staan er momenteel leuke paarden te koop bij Starnmeer seg. Die vos is ook niet mis en nog redelijk qua prijs. En eigenlijk vind ik die red dun hengst ook wel érg gaaf. Jaja, ik weet al een adresje waar ik ga informeren wanneer ik zelf op zoek ben. Kom hier dan ook nog wel even ten rade op bokt. Een stipje dus bij dit topic, kan nog van pas komen 
). smiley schreef:Oh wat jammer! Het gaat je budget ook niet ten goede, bij ons tenminste niet. Twee afgekeurd en de derde overleden. Het blijkt toch moeilijk een "goed" paard te vinden.
En het valt iedere keer weer tegen
troi schreef:Ik heb ook maar in een paar gevallen meegemaakt dat bij afkeuring kosten verkoper was, helaas!
Callisto04 schreef:Dat zou mooi zijn, maar als ik foto's te zien krijg van een paard wat al langer te koop staat zou ik niet accoord gaan met 'oude' fotoosEigenlijk ridicuul, verkoper zou dit gewoon standaard moeten doen en betalen..

) en zou dit doorgegeven kunnen worden aan de evt kopers.DubbelDun schreef:Callisto04 schreef:Dat zou mooi zijn, maar als ik foto's te zien krijg van een paard wat al langer te koop staat zou ik niet accoord gaan met 'oude' fotoosEigenlijk ridicuul, verkoper zou dit gewoon standaard moeten doen en betalen..
Ook voor de verkoper dus een onbegonnen zaak om elke maand te laten keuren en dan maar hopen dat er snel een koper komt.
Het is logisch dat een verkoper laat keuren op zijn kosten op het moment dat het paard in de verkoop gaat. Bij goedkeuren weet hij waar hij aan toe is en bij afkeuren kan de prijs aangepast worden () en zou dit doorgegeven kunnen worden aan de evt kopers.
Willen deze herkeuren zijn de kosten voor hen.
Is het paard goedgekeurd en de kopers willen na een bepaalde tijd van te koop staan opnieuw keuren kun je samen afspreken hoe dit financieel op te lossen.
Wil de koper deze kosten bij afkeuren op de verkoper laten vallen en die gaat niet accoord (of andersom; bij goedkeuren wil verkoper op kosten koper) dan kan men beslissen dat er gewoon geen koop komt.
. superpony schreef:Paarden in lagere prijsklasse worden nog weinig 5 panel getest door verkopers, maar misschien komt dat nog wel. Die kosten draai je zelf voor op, maar zou ik toch na de keuring pas doen.
Ook vraag ik me af of alles eerlijk gaat wat naar animal genetics wordt opgestuurd. In principe kun je haar van elk paard naar hun opsturen volgens mij. Ik zou dat dan liever zelf doen.
...