endurance in Zelhem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:11

brig schreef:
Een ander voordeel is ook dat het dan nog niet zo warm is.

Eind mei hè? Dit jaar was de cross van Ambt-Delden in dat weekend, behoorlijk warm was het toen, toch zeker een graadje of 25! *LOL*

Ik moet gaan kiezen welke wedstrijd ik in mei ga rijden, kan ze niet alle drie doen. Twee wordt zelfs al te veel gok ik, gezien de SGW's die mijn zusje in het voorjaar met Ret wil rijden. Ommen is lekker dichtbij, Laag Soeren is vooral mooi en Zelhem heeft tot nu toe mijn voorkeur qua afstand (60 km). Blij dat ik nu nog niet hoef te kiezen, dat zien we t.z.t. wel. Haha!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 22:07

Ik moet nog met Jolanda aan de wijn en toostjes om het hele wedstrijd seizoen door te nemen!!! En om te bespreken hoe we het gaan doen. Want we willen toch ook nog wel eens alleen rijden en dat dan de ander mee gaat als groom.
Het probleem is nl dat als we samen klasse 2 rijden en een van ons valt uit in de vetgate, dan moet de ander ook stoppen....... paarden zitten aan elkaar geplakt!!! Klef & Bef!!!!! Ook bij de voor en nakeuring moeten ze elkaar blijven zien....... zucht.........

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 10:13

Wil graag met jullie mee naar Ermelo maar denk niet dat ik dat finiancieel kan trekken, helaas.
Ik heb ook een aantal klasse III's in mijn hoofd. Zoals ik er nu over denk, Kootwijk, Zelhem, Holten. We zien wel. (Ermelo staat hoog op het lijstje maar ja, dat schip met geld he??)
Verder lekker klasse II of I, net wat de dag brengt.

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 11:15

Dan rijdt je Zelhem niet, kun je dat geld in Fasna steken. Kan wel wat aanhang gebruiken, denk ik. Of, moet eigenlijk zeggen, wil wel als aanhang dienen Tong uitsteken

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 15:03

Ja ja, maak me maar weer aan het twijfelen!
Ik kan heel goed met en als aanhang. Maar een bij komend probleem is het overnachten in een stal. Hou ik geen Fjord meer over.... Huilen

brig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 15:29

ganna had je al gevraagd of ze in een paddock kon in ermelo? Ik ben is gaan optellen en je bent inderdaad een heel gedrag kwijt om daar te rijden als je de camping en de stallen meeteld.

Ik had een mailtje gestuurd of ze al wisten wat het min gewicht werd maar heb nog niets gehoord.

brig

ganna had je al gevraagd of ze in een paddock kon in ermelo? Ik ben is gaan optellen en je bent inderdaad een heel gedrag kwijt om daar te rijden als je de camping en de stallen meeteld.

Ik had een mailtje gestuurd of ze al wisten wat het min gewicht werd maar heb nog niets gehoord.

brig

brig

brig

brig

foutje bedankt
Laatst bijgewerkt door brig op 17-12-03 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 16:23

Ik heb Joan een maand terug gemaild maar nog niets terug gehoord. Je hebt gewoon heel erg hoge kosten bij de Fasna Trail. Naar ik meen is het inschrijfgeld 70 euro, overnachten 20 euro/per nacht per paard en dan nog voor jezelf (en grooms en auto/trailer)
Eten, benzine, ga maar even door, ik ben straat arm als ik na 80 of 100 km van mijn knol stap!

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 16:36

Ik geloof dat Brig iets even erg duidelijk wou maken.. Knipoog

Hihi, je weet het in elk geval leuk te brengen, Ann. Lachen

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:55

brig stotterd een beetje.....

brig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 08:48

Ja ik begin behoorlijk in herhaling te vallen geloof ik sorry. Ik denk dat mijn vingen op de knop bleef steken ofzo????

brig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 13:24

Dit is mijn laatste werkdag en dan ben ik een weekje vrij. Ga lekker Plinka pesten (meer anderom) en lekker lange stapritjes maken.
Nog even lang bij de westernwinkel om wat nieuwe onderdelen voor mijn zadel te halen zodat die weer tiptop is voor het nieuwe seizoen. Van mij mag het weer beginnen.

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 13:30

Optimist..... lekker door wind en sneuuw Lachen
Door het geknal hier kom ik helaas ook al niet aan rustige stapritjes toe. En daar heb ik nou juist ook zo'n zin in.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 21:36

Ik doe even alleen nog maar aan rustige stapritjes (heerlijk, een uur over het asfalt stappen en een beetje voor je uit dromen) en oefenen voor de gekostumeerde pas de deux die Susan en ik op 3 januari met onze 'bosponies' gaan rijden tijdens de stalkampioenschappen. Ben ziek geweest, en ik kan i.v.m. benodigd daglicht en een chronisch tekort aan vrije dagen alleen maar in het weekend het bos in. Maar waarschijnlijk gaat het a.s. maandag weer eens lukken. Haha!

Morgen ook maar even naar Goedhard om eindelijk eens zo'n Polypad te bestellen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:42

Ik wil ook graag Zelhem starten. Ben ik nog nooit geweest, ook niet in mijn pre- endurancetijd Haha! . Wordt wel klasse I.
Klasse II hoop ik in Holten te kunnen doen...... Dromen