Endurance wateren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 16:29

Judith_ schreef:
Jaren terug heeft er volgens mij een (terechte) ingezonde brief in de Her&Der gestaan? Wat betreft het verbod op rijden op de fietspaden. Wat mij betreft is op de fietspaden rijden terecht een reden om een ruiter uit te sluiten. Misschien een optie om wederom een gedrag en omgang artikel te plaatsen in de Her&Der. Het is wel jammer dat er op die manier geen gehoor aan de regels wordt gegeven.

Hoe dan ook, ik heb er erg erg veel zin in. Hopelijk heb de menners het vandaag droog gehouden?

Ga je gang, schrijf vooral! :D
Ik ben van mening dat je je, in het gebied waar je te gast bent op een wedstrijd, gewoon netjes hoort te gedragen! Eerst een waarschuwing van een official en als daar niets mee gedaan wordt, uitsluiten!

Overigens doen we niet echt veel met gedrag en omgangsregels in de Her&DER, maar de in de rubriek Tips&trucs staat regelmatig iets over hoe je je behoort te gedragen op een wedstrijd.

Ik heb er ook zin in! Net m'n schimmelvriend gewassen, nu maar hopen dat ie een beetje schoon blijft vannacht! :))

Anoniem

Re: Endurance wateren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 17:59

Haha, nou Eef wie weet klim ik wel eens in de pen. ;)
Ik draai niet helemaal meer mee in de endurance wereld, dus weet weinig van wat er momenteel speelt. Toch vind het vreemd dat er blijkbaar nog steeds ruiters zijn die de regels/normen en waarden aan hun laars lappen. Juist in de endurance heerst in mijn ogen zo'n fijne sfeer dat het niet moeilijk zou moeten zijn om beleefd met medebosgebruiker en omgeving om te gaan.

Anyway, hier staat alles klaar. Paardlief is nog even een blokje om geweest met een pony+ruiter en de meeste spullen zijn al in gepakt. Ben toch wel blij met een bruin paard, die is iets makkelijker toonbaar te houden.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 21:09

Mocht ik morgen een combi op het fietspad treffen dan hou ik die even een kwartiertje aan de praat en nemen we even rustig de ruiteretiquette door, let op, rijtijd loopt door dan he

Anoniemkl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 19:29

Judith_ schreef:
Napie schreef:
Ik heb net alles online gezet. Definitieve startlijst en boekje. Met in totaal zo'n 85 deelnemers gewoon weer een lekkere knusse wedstrijd.
Marlies: je weet het nog niet maar ik schuif je na de vetgate door naar de finish. Daar kunnen geen vrijwilligers genoeg staan dus mag je de rest van de deelnemers ook weer terug verwelkomen.
Zijn er nog mensen die het bos willen komen dweilen?

Mijn complimenten trouwens over de mail waar in voor de deelnemers benoemd staat goed rekening te houden met het weer en adviezen omtrent de voorbereiding. Erg netjes!

Leuk specialmoon, start je klasse 1? Was de reden van afkeuren de vorige keer duidelijk voor jou?

Hihihi ja helemaal duidelijk, mijn paardje wou niet stilstaan bij de finish waardoor de eerste keer aanbieden te hoog was en de tweede keer te laat :')

Anoniemkl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 19:34

Het was weer super georganiseerd en zowel ik, mijn paardje en grooms hebben genoten van de prachtige omgeving en het heerlijke weer!

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 20:43

Ook wij hebben een heerlijke rit gehad, een paar strubbelingen onderweg, maar dat had niets met de organisatie of de route te maken. Super fijne dag gehad vandaag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 20:46

Ook wij hebben heerlijk gereden. Het was druk in het bos, maar het is alleen maar leuk om te zien hoeveel mensen van het weer hebben genoten.

Cloud heeft zich voorbeeldig gedragen en kwam superfit over de finish. In het bos zelfs nog een paar keer stil gestaan om met de wandelaars te praten. Ze waren nieuwschierig in wat we aan het doen waren.