Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CalvinenGino schreef:Hier B gestart en ook uiteindelijk tevreden! Lage punten in de dressuurMaar 194, ja maar..
Foutloos gesprongen en ook gecrossed. Wel wat snel! Moet de stopwatch nog beter begrijpen
In de cross wel helaas weinig controle, 5kes gekregen en helemaal terecht. Want ik moest een partijtje trekken. Besloten om een ander bitje te doen. Denk een dubbel gebroken Yankee.
Bij het inspring cross terrein, ging hij me toch een partijtje tekeer. Het is echt niet leuk meer. Hij weet wat gaat komen. En ik moet hard werken met blijven zittten. Uiteindelijk maar wat laten galopperen en 3 min voor mijn start vriendlief hem vast laten houden om wat te stappen. En naar de start te gaan. Daar rond gestapt en toen we nog 5 sec hadden, had vriendlief ons naar het starthok geleid waar ik uiteindelijk zelf doorheen ging en zo weg kon galopperen.
Hij was gelukkig rustig toen hij hem vast had. Dus voor de komende keren mag hij hem leker vast houden. In de hoop dat hij gaat leren kalm te zijn.
Uiteindelijk 5e gewordenhelaas mijn titel niet kunnen behouden.. Maar toch heel erg tevreden!!!
wij kunnen dat! ik heb ze zaterdag gezien bij nr. 7 (twee stuks), in het bosgedeelte 2, en uiteindelijk 2 bij de waterbak
ben eens benieuwf hoe ik daar op sta.
kunnen ook die dressuurmutsen van stal het eens meekrijgen :p
we waren na de cross alleen mijn man steeds kwijt, die stond de hele tijd met oude bekenden te praten
gns1 schreef:foto's: SGW Limburg - Noord Castenray zondag 4 mei 2014
Pony's klasse M - Z en paarden klasse M (t/m 186)
staan online bij:http://www.gns-fotografie.nl
GNS-Fotografie